« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۰۵
ناشران حاضرند به رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده آمریکا برای نوشتن کتاب خاطرات دوران ریاست‌جمهوری خود، بیش از ۲۰ میلیون دلار پیشنهاد دهند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری دانشجو، آن‌طور که نیویورک تایمز اعلام کرده است، درحال حاضر چندین ناشر برای چاپ کتاب او درحال رقابت هستند و گفته شده رندوم هاوس که خاطرات او را در سال 1995 منتشر کرد، شانس بیشتری برای کسب این امتیاز دارد.

 

با روی کار آمدن دونالد ترامپ و بحران روحی که مردم آمریکا را دربرگرفته، باراک اوباما به چهره محبوب آمریکایی‌ها تبدیل شده است. اوباما بعد از هشت سال کاخ سفید را ترک کرده و پیش از این هم اعلام کرده بود، قصد دارد کتابی درباره خاطرات این دوره از زندگی خود به نگارش دربیاورد. رئیس‌جمهور سابق آمریکا پیش‌تر خاطرات خود را از زمان جوانی در کتابی به نام رویاهای پدرم منتشر کرده بود. او همچنین در دوران سناتوری خود، کتابی با عنوان جسارت امید را روانه بازار کرد که هر دو در آن زمان به جدول پرفروش‌ترین‌ها راه پیدا کردند.

 

اوباما علاوه بر این، کتابی کودکانه هم برای دو دخترش به نگارش درآورده است. کتاب زندگی‌نامه‌ای جدید او در اصل، چهارمین اثرش در بازار نشر محسوب می‌شود.

 

نیویورک تایمز همچون برخی دیگر از رسانه‌های آمریکایی که این روزها با رو شدن تصمیم‌های جدید ترامپ، اوباما را رئیس‌جمهوری قابل تحسین می‌دانند، اعلام کرده این سیاستمدار بیش از 20 میلیون دلار برای کتاب خاطرات خود از سال‌های 2009 تا 2017 به دست می‌آورد و این به معنی دستمزدی بیش از تمام روسای جمهور آمریکایی است. بیل کلینتون در سال 2004 برای نوشتن کتاب زندگی من 15 میلیون دلار دریافت کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: