« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۱۰
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۲
فرهنگی پیشکسوت لنده ای ؛
سید عطا محمد شفایی با گلایه از مسولان و شورای شهر لنده گفت: چرا حرف نمی زنید؟ چرا مشکلات مردم را فریاد نمی زنید ؟ آقا ؛ جلسات ما مصلحتی است ؛ پی مصلحت مجلس آراستن، نشستن و گفتند و برخاستند .
 پایگاه خبری آوای رودکوف : سید عطا محمد شفایی از فرهنگیان پیشکسوت شهرستان لنده در جلسه بررسی موانع توسعه یافتگی شهرستان لنده که با حضور فرماندار ؛ جمعی از نخبگان و جمعی از معتمدین شهرستان لنده در محل سالن پرورش فکری  فکری کودکان و نوجوانان بر گزار شد از فقر ؛ اختلاف و تبیض بعنوان عوامل اصلی عدم توسعه شهرستان لنده نام برد و گفت : بدون شک خروج شهرستان لنده از بن بست می تواند این شهرستان را در مسیر توسعه همه جانبه قرار دهد.

وی گفت 38 سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی می گذرد اما حداقل سالی یک کیلومتر از جاده ما را هم آسفالت و زیر سازی نکردند و این است وضعیت جادهای ما و خصوصا جاده لنده به دهدشت.

رئیس شورای حل اختلاف شهر لنده در ادامه با گلایه از مسولان قبلی و فعلی و  شورای اسلامی شهر و شهرستان اظهار داشت :این آقایان برای مردم توضیح دهند که چه کردند ؟ چرا حرف نمی زنید؟ چرا مشکلات مردم را فریاد نمی زنید چرا از مسولان حق مردم را مطالبه نمی کنید ؟ آقا ؛ جلسات ما مصلحتی است ؛ پی مصلحت مجلس آراستن، نشستن و گفتند و برخاستند .جلسات متاسفانه مصلحتی است و نشستن و برخاستن است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
والاانتقادکردن خیلی ساده است امابعضی که انتقاد کردند خودشان چکار کردند
استاد دانشگاه
|
United States
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۳
0
0
اتفاقا انتقاد جناب آقای شفایی حرف همه مردم لنده است .شورا طی این چند سال مخصوصا ای شورای جدید نه تخصص داشتند ونه هم کاری برا شهرستان انجام دادند.
محمدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
1
باسلام
مگه چیزی غیرز حرف حق تو بیانات آقای شفایی هم بوده که ما ندیده باشیم؟
جاده لنده به دهدشت سی و پنج کیلومتره اگه هر سال به کیلومتر آسفالت درست حسابی میشد سه سال پیش به پایان میرسید!!!!!
دبستانی حرف زدم و جملات آقای شفائی رو ترجمه کردم که دوستان منفی ندن
بنده خدا که نه انگلیسی گفته بود نه عربی نه زبان دیگری
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۶:۲۶ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۴
0
0
وقتی مردم بد انتخاب کنند و مسئولین هم ارمیان بدها انتخاب شوند نتیجه اش همان میشود که آقای شفایی فرمودند .بعضی ازادارات لنده اگر بدون رئیس باشند بهتر ازداشتن رئیس بی تدبیر و....... هست
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: