« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۸
هواشناسی
ادامه فعالیت سامانه بارشی در روز چهارشنبه سبب بارش برف در نیمه غربی کشور خواهد شد.


پایگاه خبری آوای رودکوف : ادامه فعالیت سامانه بارشی در روز چهارشنبه سبب بارش برف در نیمه غربی کشور خواهد شد. شدت بارش در ابتدای روز در غرب سواحل دریای خزر و زاگرس مرکزی بوده و از بعد از ظهر دامنه بارش به شرق کشور نیز می رسد. بیشترین مقدار بارش در بعد از ظهر در جنوب کشور در استان های فارس و کهکولیه و بویر احمد همراه با رعد و برق و وزش باد شدید و همچنین در استان های واقع در شمال غرب،غرب دریای خزر و خراسان رضوی است.

در روز پنجشنبه بارش استان های واقع در حاشیه دریای خزر بطور قابل ملاحظه ای تشدید می شود و از بعد از ظهر از شدت بارش در ابن مناطق بتدریج کاسته خواهد شد. عمده بارندگی در این روز در نیمه شرقی کشور بوده که از بعد از ظهر بر شدت بارش در شرق کشور و جنوب شرق افزوده شده که در برخی از این مناطق با رگبار و رعد و برق نیز همراه خواهد بود.

در روز جمعه بارش در شرق کشور همراه با رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید ادامه یافته و در شمال شرقی و برخی مناطق شزقی بارش برف رخ خواهد می دهد. این سامانه از اواخر روز جمعه از کشور خارج خواهد شد.

از اواخر روز چهارشنبه سرعت وزش باد بر خلیج فارس افزایش می یابد و در روزهای پنجشنبه و جمعه دریا به شدت مواج و طوفانی خواهد بود.

دریای عمان هم در روز جمعه طوفانی می شود دمای هوا در روز پنجشنبه در غالب نقاط کشور کاهش بافته و این روند در روز جمعه در نیمه شرقی کشور ادامه می یابد.




منبع:باشگاه خبرنگاران
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: