« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
در مراسم روز ملی فناوری فضایی
رئیس‌جمهور گفت: امروز روز جداسازی ملت‌ها نیست و لغو ویزای دیگر ملت‌ها اقدام تازه کارهای عرصه سیاست است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز (چهارشنبه 13 بهمن) در  مراسم روز ملی فناوری فضایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی به معنای واقعی مردمی بود، گفت: خواست امام راحل این بود که مردم همیشه در صحنه باشند و همه باید پیام رسان انقلاب اسلامی باشیم.

رئیس‌جمهور با اشاره به اینکه فتوا و نظریه‌های امام، یک انقلاب فرهنگی را هدایت و به پیروزی رساند، خاطرنشان کرد: انقلاب ما در اوج جهان دو قطبی و علی‌رغم مخالفت شرق و غرب به پیروزی رسید. آثار انقلاب منحصر به ایران نماند و جهان را تحت تاثیر قرار داد.

وی افزود: امروز روز جداسازی ملت‌ها نیست و لغو ویزای دیگر ملت‌ها اقدام تازه کارهای عرصه سیاست است.

روحانی با تأکید بر اینکه دروغ بودن ادعای مخالفت با دولت و حمایت از مردم ایران با اقدام جدید دولت آمریکا اثبات شد، گفت: دوران استفاده از دیوار برای فاصله انداختن بین ملتها گذشته است و امروز عصر ارتباطات است.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه برجام قدرت ایران را برای مذاکره و حفظ منافع ملی و خط قرمزها به اثبات رساند، گفت: ما بهترین‌ها را به میدان مذاکره فرستادیم و اگر حمایت مردم و هدایت رهبری نبود، به موفقیت نمی رسیدیم. پیام و فرصتی که برجام آفرید از اصل آن مهمتر است. پیام برجام به جهان این بود که مذاکره می‌تواند گره‌های کور را باز کند. اینکه فقط متکی به خرید از خارج باشیم و یا تجربه دنیا را کنار بگذاریم؛ هر دو غلط است.

وی افزود: وزارت ارتباطات باید همه نیازهای ارتباطی جامعه را تامین کند. از توان بومی، دانشمندان خود و تجارب جهانی به طور توام باید استفاده کنیم. تکنولوژی فضایی موجب اقتدار کشور است و امروز سازنده ماهواره های متنوع و پرتابگرهای مورد نیاز هستیم.

این خبر در حال تکمیل است...

منبع:تسنیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: