« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۹
به مناسبت دهه فجر صورت گرفت
به مناسبت دهه مبارک فجر مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با خانواده شهید کارگر صدرالله مردی دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، در سومین روز از برنامه‌های دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی، پیش از ظهر امروز مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، رئیس بانک توسعه تعاون، کارکنان این اداره‌کل و نمایندگان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان بویراحمد با خانواده شهید صدرالله مردی دیدار کردند.

این دیدار که در منزل دختر شهید مردی صورت گرفت، پس از بیان خاطرات و خصوصیات این شهید والامقام از زبان دختر ایشان، صابر مظاهری مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد با تبریک دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و تجلیل از صبر و استقامت ستودنی خانواده شهدا گفت: شهادت مرگ آگاهانه و توام با اخلاص برای رسیدن به کمال و خوشبختی است و هنر مردان خدا برای نمایش ایثار و از خود گذشتگی است.



وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران ثمره خون هزاران شهیدان والامقام برای رهایی از چنگال ظلم و فساد است و ما به عنوان ادامه دهندگان این کار بزرگ تا آخرین نفس از ثمره خون آنها دفاع می‌کنیم.

مسؤول امور فرهنگی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هم به ضرورت شناخت و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه اشاره کرد و گفت: برای ارتقاء فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه به ویژه برای آگاهی نسل جوان که بسیار مورد توجه دشمنان هستند باید برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کنیم.



حجت‌الاسلام سجادی افزود: ورود دشمنان در فرهنگ هر جامعه از طریق رخنه در افکار و اندیشه جوانان بوده و لازم است مدیران و مسؤولان کشوری تمام تلاش و همت خود را برای صیانت از فرهنگ غنی اسلام و بیمه کردن جامعه به ویژه جوانان و نوجوانان از خطرات فرهنگی به کار بگیرند.

وی ادامه داد: شهادت از ارزش‌های والا و آرمان‌های بلندی است که شهیدان برای خود برگزیده‌اند و این عمل والا باعث جلب رضایت خداوند و برخورداری از رزق و روزی همیشگی خواهد شد.



سجادی خاطرنشان کرد: از دیدگاه قرآن و تعالیم اسلامی شهیدان همیشه زنده و از نعمات الهی برخوردار هستند.

در پایان با اهداء لوح سپاس و هدیه از خانواده این شهید والامقام تجلیل شد/


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: