« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
جروزالم پست؛
«ایران جواب تهدیدهای دولت آمریکا در رابطه با برنامه موشکی این کشور را با مسخره کردن رئیس جمهور جدید آمریکا داده و ترامپ را یک افراطی رجزخوان نامید که کسی او را جدی نمی گیرد.....
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ پایگاه صهیونیستی جروزالم پست (Jpost) با انتشار گزارشی از پاسخ ایران به تهدیدهای آمریکا سخن به میان آورده است.

 در عنوان این گزارش آمده است: «ایران در پاسخ به تهدید کاخ سفید، ترامپ را مسخره کرد.»

در این گزارش آمده است: «ایران جواب تهدیدهای دولت آمریکا در رابطه با برنامه موشکی این کشور را با مسخره کردن رئیس جمهور جدید آمریکا داده و ترامپ را یک افراطی رجزخوان نامید که کسی او را جدی نمی گیرد.

 با وجود تهدید "مایکل فلین" مشاور امنیت ملی آمریکا که به ایران به صورت رسمی هشدار داده و وعده است آمریکا، ایران را تحت نظر خواهد گرفت، یکی از مشاوران ارشد رهبر عالی ایران گفت که جمهوری اسلامی با قدرت به برنامه موشکی خود ادامه خواهد داد.

 علی اکبر ولایتی با بی اعتنایی به تهدید آمریکا عنوان کرد "ایران با توانمندی بالا و ظرفیت‌های بسیار جدی به هچ وجه زیر بار هیچ تحمیلی نخواهد رفت و ما برای دفاع از خودمان از هیچ کشور و از هیچ کسی اجازه نمی‌گیریم. رییس‌جمهور آمریکا و کسانی که تازه تجربه حکومت‌داری را شروع کرده‌اند باید از افرادی که در گذشته تجربه حکومت‌داری دارند، عبرت بگیرند که رجزخوانی بدون پشتوانه نکنند و خود را ملعبه کشورهای دیگر و افکار عمومی جهان قرار ندهند."
 
مشاور ارشد رهبر ایران همچنین عنوان کرد: "این اولین باری نیست که یک فرد بی‌تجربه از دولتمردان آمریکایی‌ ایران را تهدید می‌کند بدون تردید بعد از گذشت زمان حکومت جدید خواهد فهمید که بی‌جهت سخنان بدون پشتوانه و رجزخوانی‌های توخالی را نداشته باشد، لذا اعتبار این حرف‌ها و سخن‌های دولت آقای ترامپ در مجامع بین المللی از بین می‌رود و اینها کشورهایی بودند به مراتب با قدرت کمتر در آن کشورها تجربه شکست خورده‌ای دارند."»

جام نیوز


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: