« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۷۰
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۱
لنده
جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد دهه فجر در محل دفتر رئیس اداره بهزیستی شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ جلسه کمیته اطلاع رسانی و تبلیغات ستاد بزرگداشت دهه فجر شهرستان لنده با حضور اعضا در در محل دفتر رئیس اداره بهزیستی برگزار شد.

در این نشست نورعلی کاظمی مسئول کمیته اطلاع رسانی  ستاد بزرگداشت دهه فجر لنده، با تبریک فرا رسیدن ایام ا…دهه مبارک فجر گفت:دهه فجر فرصتی است که در این ایام مسئولین دستگاه های اجرایی عملکرد های خود را در بخش های مختلف گزارش دهند.

وی بر لزوم دعوت از رسانه ها در برنامه های مختلف سال تاکید کرد و حضور اصحاب رسانه را در انعکاس اخبار، تحلیل و مشاوره موثر دانست.

کاظمی  ضمن تشریح برنامه های کمیته اطلاع رسانی ستاد دهه فجر شهرستان به برنامه های اجرایی اداره بهزیستی اشاره کرد و : "افتتاح مرکز مشاوره راه و سلامت*راه اندازی دفتر پرسشگر ژنتیک*  به صدادرآوردن زنگ انقلاب در یکی از مهدکودکها و برگزاری جنگ شادی در مهدهای شهری وروستایی* برگزاری جشن بزرگ انقلاب در سالن خدیجه کبری با برنامه های متنوع* بازدید از چند خانواده تحت حمایت* تبلیغات محیطی* راه اندازی دفتر غربالگری شنوایی زیر سن یکسال*همکاری با کمیته های ۱۶گانه دهه فجر را از مهمترین برنامه های این ادار ه در دهه فجر اعلام نمود.

آخرین اخبار شهرستان لنده را اینجا بخوانید.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: