« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۷۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۵
کهگیلویه و بویراحمد
استاندار کهگیلویه وبویراحمد نسبت به استخدام‌های فله‌ای برخی دستگاه‌های اجرایی این استان واکنش نشان داد و گفت:دلیلی ندارد با عنوان نیروی شرکتی، مدیران برخی افراد را در ادارات به‌کار بگیرند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛ سید موسی خادمی در گفتگویی اظهار داشت: 180 نیروی شرکتی در برخی ادارات این استان مشغول فعالیت شده هر چند منع قانونی ندارد ولی دلیلی برای این کار وجود نداشت.

استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: برای جلوگیری از چنین رویه‌ای به دنبال صدور یک بخشنامه‌ای هستیم که هرگونه به‌کارگیری طی فراخوان و اطلاع رسانی باشد و تا جای ممکن معیارها رعایت شود.

نماینده عالی دولت در استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: سیمان مارگون بویراحمد به عنوان یک بخش خصوصی برای استخدام‌های مورد نیاز آن کمیته‌ای را تعیین کرده‌ایم پس دلیلی ندارد با عنوان نیروی شرکتی مدیران برخی افراد را در ادارات به‌کار بگیرند.

خادمی با بیان اینکه 28 هزار بیکار در این استان وجود دارد ابراز کرد: مشکل اشتغال در این منطقه جدی بوده و انتظار داریم دولت چاره اندیشی کند و نسبت به این مهم توجه ویژه داشته باشد.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
خرم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۵/۱۱/۱۶
0
0
احتمالا این استخدامها از فک و فامیل خودش نیودن که واکنش نشون داد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین