« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۷۵
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۴
مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه وبویراحمد خبر داد
حدود 18 هزار خانوار با جمعیت 35 هزار و 496 نفر (53 درصد) از ۳4 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق با ضریب محرومیت 6، هفت و هشت قرار دارند.


پایگاه خبری آوای رودکوف :رسیدگی به وضعیت مددجویان مناطق محروم در اولویت برنامه های کمیته امداد است.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، فرید محبی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی کهگیلویه و بویراحمد گفت: محرومیت‌زدایی، تقویت بنیه فرهنگی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد از مهم‌ترین رسالت‌های این نهاد است.
وی با اشاره به عدم وجود امکانات و شرایط مطلوب در مناطق محروم استان، این مناطق را نیازمند توجه بیشتر دانست و یادآور شد: حدود 18 هزار خانوار با جمعیت 35 هزار و 496 نفر (53 درصد) از ۳4 هزار خانوار تحت حمایت کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در مناطق با ضریب محرومیت 6، هفت و هشت قرار دارند.
محبی بیمه نمودن تمام خانواده های تحت حمایت امداد در مناطق محروم از اول مهر امسال به مدت یکسال را یکی از اقدامات کمیته امداد برای این مناطق برشمرد و گفت: از طریق بیمه دانا، واحد مسکونی، محل نگهداری احشام ، اثاثیه ، تأسیسات منازل مسکونی مددجویان در قبال خطراتی مانند آتش سوزی، صاعقه، و سایر بلایای طبیعی بیمه شد.
وی با اشاره به اینکه امسال هفت میلیارد و 155 میلیون ریال به مددجویان مناطق با ضریب محرومیت بالا کمک شده است، بیان کرد: تعداد 13 پرونده آتش سوزی مددجویان داشته و از این 13 پرونده  تعداد 6 پرونده  به مبلغ98  میلیون و 500 هزار ریال بابت خسارت ساختمانی و 87 میلیون و 600 هزار ریال بابت خسارت اثاثیه  به این مددجویان پرداخت  و تعداد 7 پرونده  دیگر در حال بررسی و اقدام است.
محبی با بیان اینکه 877 تانکر آب جهت مناطق محروم ضریب 8  با بیش از 929 میلیون ریال خریداری و بین مددجویان توزیع شد، افزود: سه هزار و 370 دستگاه بخاری نفتی جهت مناطق ضریب 7 و 8 به مبلغ بیش از چهار میلیارد ریال و آبگرمکن نفتی با مبلغ یک میلیارد و 996 میلیون ریال جهت مناطق محروم ضریب 8 از دیگر اقدامات این نهاد در سال جاری است.
محبی رفع فقر و محرومیت از همه مناطق را نیازمند توجه، حمایت و همکاری همه مسوولان، دستگاه‌ها به خصوص خیرین دانست و بر ضرورت توجه، حمایت و همکاری نهادهای خیریه جهت فقرزدایی و کاهش محرومیت در مناطق محروم استان تاکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: