« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۶۷۹
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۳
روزنامه صهیونیستی "اسرائیل هیوم" از بررسی پرونده هسته ای ایران در دیدار نخست وزیر اسرائیل و انگلیس خبر داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزنامه صهیونیستی "اسرائیل هیوم" امروز شنبه اعلام کرد پرونده هسته ای ایران در صدر مذاکرات بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی با ترزا می، نخست وزیر انگلیس در روز دوشنبه خواهد بود.

این روزنامه صهیونیستی با اعلام این مطلب افزود: همچنین قرار است نتانیاهو و دونالد ترامپ دو هفته دیگر و بطور مشخص، 15 فوریه با یکدیگر دیدار کنند. این نخستین دیدار نتانیاهو، ترامپ و می از زمان به قدرت رسیدن رئیس جمهمور آمریکا و نخست وزیر انگلیس به شمار می رود.

این روزنامه صهیونیستی به نقل از نتانیاهو مدعی شد: من در لندن با ترزا می، نخست وزیر انگلیس دیدار می کنم و با وی در خصوص واقعیت منطقه و نیاز به اتخاذ رویکردهای جدید و مشترک در برابر تهدیدات و در رأس آنها ایران صحبت خواهم کرد.

نتانیاهو در ادامه ادعاهای خود افزود: پس از دو هفته، من با رئیس جمهور آمریکا در واشنگتن دیدار می کنم. این دیداری مهم برای اسرائیل به شمار می رود. من همچنین از سخنان ژنرال فلین، در خصوص مبارزه با دشمنی ایران تقدیر می کنم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: