« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۰۶
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۲۵
فرماندار لنده در نشست استاندار با مردم گفت
فرماندار لنده خطاب به استاندار گفت: انتظار داریم عصای موسیایی شما رفع کننده مشکلات و محرومیت های تاریخی این شهرستان باشد و از نخبگان و چهره های شاخص علمی این شهرستان در مناصب مختلف استفاده شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لنده در نشست استاندار کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مدیران کل با مردم در مسجد صاحب الزمان شهر لنده با گلایه مندی از وضعیت راه های شهرستان به خصوص راه ارتباطی لنده به دهدشت گفت: ما شرمنده مردم برای راهی هستیم که تنها نیازمند پنج سانتی متر آسفالت و کمتر از 10کیلومتر است.

فرماندار لنده  افزود: انتظار داریم در این سفر روسیاهی آسفالت لنده به دهدشت برای روسفیدی مسئولان نزد مردم به تصویب برسد تا بیشتر از این شرمنده مردم نباشیم.

سرپرست فرمانداری شهرستان لنده تصریح کرد:آقای استاندار! فرزند خود را دریابید، باورکنید گاهی وقت ها که از مسیر لنده به دهدشت عبور می کنیم به مسئولان نفرین می کنم ولی بعدش خود را هرگز به واسطه مسئولیتی که دارم نمی بخشم.

وی تاکید کرد: انتظار داریم  عصای موسیایی شما رفع کننده مشکلات و محرومیت های تاریخی این شهرستان باشد و از نخبگان و چهره های شاخص علمی این شهرستان در مناصب مختلف استفاده شود.

کریمی نژاد اظهارکرد: در طول این سه سال اندازه چند دهه در روستاهای شهرستان لنده کار شده است که مردم به عینه آن را احساس می کنند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: