« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۰۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۵
شهروند لنده ای در پلاکاردی نوشت
شهروند لنده ای در اعتراض به مشکلات انبوه این شهرستان با در دست داشتن پلاکاردی از بی توجهی و محرومیت این شهرستان انتقاد کرد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ یک شهروند لنده ای در نشست استاندار و جمعی از مدیران کل استانی با مردم در اعتزاض به مشکلات عدیده این شهرستان اعم از ؛ بن بست بودن ، نبودن جاده و بیمارستان و......در پلاکاردی نوشت:« تبعیض، بی توجهی، محرومیت، ما ایرانی هستیم و کارت ملی داریم».




نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۲
شهروند
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۰
0
0
خیلی از کارها بیشتربرای ......... توجه دیگران انجام می شود. وگرنه برای طرح مشکلات راه های عقلانی ومنطقی بهتری وجود دارد که بهتر نتیجه میدهند. یکی ازمواردی را که این برادرمان درنوشته خود عنوان نمود * بی مهری * است . اما خودشان (اکثرحضارمحترم )دربرقراری ارتباط با آقای استانداروهیئت همراه که درواقع میهمان این شهرستان بوده اند از نهایت بی مهری استفاده نموده اند . این راهکارها عجولانه وبی نتیجه است ودر شان فرهنگ وتمدن این منطقه نیست .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۸
0
0
باسلام این بی مهری نبود اتفاقا کار خوبی هم بود. سالیان قبل در شهرستان بهمئی موحد را نگذاشتن بره اونجا و با...... کردند. تا بالاخره بهمئی رو شهرستان کرد. حتما شما هم از دوستای اقای گوهرگانی هستین . تو این دوره باید این کارا رو انجام بدی تا به هدفت برسی . حق گرفتنی است ما باید برای گرفتن حقمون باید همین کارا رو انجام بدیم
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: