« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۵
مراسم در ششمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی
کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد ۹۹۱ مورد عملیات عمرانی با اعتبار ۴۲میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال در حوزه مسکن مددجویان امسال انجام داده است.


پایگاه خبری آوای رودکوف : مراسم نمادین افتتاح یک واحد مسکن مددجویی به نمایندگی از ۹۷ واحد مسکن با حضور استاندار، مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد و جمعی از مسئولان در شهرستان لنده برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، سیدموسی خادمی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم ضمن تقدیر از فعالیتهای  کمیته امداد، گفت: کمیته امداد بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به دستور امام راحل با نگاه ویژه به محرومان و نیازمندان تأسیس شده و  اقدامات خوبی تاکنون ارائه داده است.
وی افزود: یکی از مهمترین نیازمندی های مردم محروم استان بحث مسکن است و ورود کمیته امداد به این بخش بسیار با ارزش و اثرگذار است.
 فرید محبی مدیرکل کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم، با بیان اینکه ایجاد سرپناهی امن برای مددجویان و تأمین مسکن آنان یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد است، یادآور شد: ۹۹۱ مورد عملیات عمرانی با اعتبار ۴۲میلیارد و ۲۴۶ میلیون ریال در حوزه مسکن مددجویان امسال انجام شده است.
وی اظهار کرد:۳۵ واحد شهری و ۶۲ واحد روستایی با اعتبار یک میلیارد و ۸۰۵ میلیون ریال در دهه فجر امسال به بهره برداری رسید و به مددجویان واگذار شد.
محبی با بیان اینکه پنج هزار خانوار نیازمند مسکن مناسب، تحت حمایت کمیته امداد هستند، یادآور شد: در تفاهم نامه بین کمیته امداد و استانداری استان که در زمان سفر ریاست محترم جمهوری به استان منعقد شد بحث تأمین یک هزار مسکن شهری و پنج هزار و ۴۵۰ مورد مسکن روستایی در دستور کار قرار گرفت که امید است با همکاری استانداری استان و دستگاههای ذیربط این مهم به انجام برسد.
وی با بیان اینکه اعتبارات بخش مسکن کمیته امداد از محل دولتی، اختصاصی کمیته امداد و کمک های مردمی خصوصاً صدقات است، یادآور شد: در سال جاری ۱۰۵ مورد مسکن شهری، ۲۲۶ مسکن روستایی، ۲۷ مورد تکمیل واحدهای نیمه تمام شهری و ۳۴ مورد تکمیل واحدهای نیمه تمام روستایی از مهمترین اقدامات عمرانی این نهاد است.
مدیرکل کمیته امداد استان مجموع اعتبار تأمین شده مسکن مددجویان این نهاد را ۶۱ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: از این مبلغ ۵۳ میلیارد و ۷۵۱ میلیارد ریال از اعتبارات دفتر مرکزی و مابقی از محل صدقات تأمین شده است.
وی به استفاده از ظرفیت های مسکن مهر برای مددجویان اشاره کرد و گفت: ۳۲۴ واحد مسکن مهر با اعتبار پرداختی دو میلیارد و ۴۸۳ میلیون تومان خریداری شده، که از این تعداد تنها ۹۳ واحد تحویل مددجویان کمیته امداد شده و مابقی هنوز تحویل داده نشده که امید است با همکاری دستگاههای ذیربط مددجویان بیشتری صاحب خانه شوند.
 شایسته ذکر است مدیرکل کمیته امداد استان در ادامه سفر به شهرستان لنده با تعدادی از مددجویان دیدار و به بررسی مشکلات آنان پرداخت.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: