« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۵
کهگیلویه
مدیرآموزش وپرورش دهدشت در این آئین که با حضور دانش آموزان دبیرستان خضرا دهدشت برگزار شد گفت:این دانش آموزان دیروز در سال85فارغ التحصیل شدند وپس از 10سال با هماهنگی وبرنامه ریزی به یاد روزهای همکلاسی دور هم جمع شدند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  روابط عمومی آموزش وپرورش استان؛لطف الله فروزان در جمع این دانش آموزان گفت:این دانش آموزان با تجدید خاطره در جمعی صمیمی از 28معلم آن دوران خود نیز تجلیل کردند.

وی گفت:گرامیداشت یادوخاطره مرحوم فاخری از معلمان این مدرسه از بخشهای ویژه این برنامه بود که باتکریم از یاد مرحوم برگزار شد.

مدیرآموزش وپرورش دهدشت گفت:تناسب زمانی این برنامه با سالروز ولادت باسعادت حضرت زینب (س)پرستار کربلا وپیام آور عاشورا ودهه مبارک فجر به آن جلوه زیبایی بخشید.

وی گفت:این روز به نام انقلاب اسلامی-قرآن-حاکمیت ارزشها وحکومت جهانی حضرت مهدی نامگذاری شده ومحوریت برنامه های جشنواره مصباح الهدی دانش آموزی در موضوع امام مهدی در مدارس در حال اجراست.

فروزان گفت:بازنشستگان فرهنگی که در این جمع صمیمی حضور دارند خالصانه به عرصه تعلیم وتربیت خدمت کردند وثمره خدمتشان جمع دانش آموزانی است که بعد از 10سال گردهم آمده اند.

وی گفت:این بازنشستگان ذخایر ارزشمندی برای عرصه گسترده تعلیم وتربیت هستند.

دبیر برگزاری این همایش نیز گفت:62دانش آموز 10سال پیش این مدرسه دوره هم جمع شدیم تا خاطرات گذشته را مرور واز معلمان خود تجلیل کنیم.

زینب هادی اصل که خود از دانش آموزان آن دوران است گفت:با هماهنگی انجام شده وپیدا کردن افراد در مناطق مختلف استان وحتی خارج از استان 62نفر در این همایش حضور پیدا کردند وخاطرات دوباره زنده شد.

وی گفت:خوشبختانه با وجود روز تعطیل کاری مدیرآموزش وپرورش دهدشت جز نخستین افراد بود که در این برنامه حضور یافت ومایه دلگرمی معلمان وبازنشستگان فرهنگی وجمع دانش آموزان دیروز شد.

حضور برخی همسران وکودکان دانش آموزان 10سال پیش وحضور در کلاس درس وتدریس برخی معلمان ویادآوری خاطرات از جلوه های ویژه برنامه روزی به یاد دیروز بود.

در این آئین از 28معلم شاغل وبازنشسته مدرسه خضرا دهدشت تجلیل شد.






نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: