« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۱۸
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۸
فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: اگر فقر، محرومیت و بیکاری از این استان به حداقل برسد، ناامنی به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از فارس، سردار محمد پاکپور صبح امروز در مراسم بهره‌برداری از 832 پروژه‌ محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان که با حضور جمعی از مسؤولان کشوری و استانی در سالن اجتماعات دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در امور اهل سنت این استان در زاهدان برگزار شد، اظهار کرد: یکی از خدمات سپاه، پاسداری از اسلام و انقلاب است، بنابراین سپاه تلاش کرد تا در مسیر رفع مشکلات مردم ورود پیدا کند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه افزود: مشکل اساسی در مناطق محروم مربوط عقب‌ماندگی‌هایی است که از دوران رژیم طاغوت برجای مانده است.

این مسؤول ادامه داد: با تلاشی که صورت‌گرفته تلاش شده است که این عقب‌ماندگی‌ها جبران شود و سپاه و نیروی زمینی در حد توان خود اقدامات محرومیت‌زدایی را انجام داده‌اند.وی گفت: در همین راستا امروز نیز شاهد افتتاح 823 پروژه هستیم که این پروژه‌ها تقدیم حضور مردم می‌شود.

سردار پاکپور ادامه داد: در سیستان و بلوچستان موضوعات اساسی این است که باید به اشتغال محرومیت و بیکاری استان توجه جدی شود.

وی با بیان اینکه در این منطقه محرومیت آن‌چنان وسیع است که حجم زیادی از امکانات کشور را طلب می‌کند، بیان کرد: اگر فقر، محرومیت و بیکاری از این استان به حداقل برسد، ناامنی به طور چشمگیری کاهش می‌یابد.

*عمده پروژه‌های محرومیت‌زدایی با هدف اشتغال‌زایی است

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: آنچه در توان نیروی زمینی و سپاه پاسداران بوده‌ است به میدان آمده اما اشتغال ناشی از این پروژه‌ها کوتاه‌مدت است و باید برای اشتغال بلندمدت برنامه‌ریزی و بسترهای لازم فراهم شود.

این مسؤول با تأکید بر اینکه همه باید کمک کنند تا زیرساخت‌ها برای ایجاد اشتغال پایدار فراهم شود، گفت:
بیمارستان‌های صحرایی موجود در منطقه خدمات زیادی به مردم منطقه ارائه داده است.

وی گفت: احداث جاده‌ها، آب‌رسانی و حفر چاه از الزامات اساسی مورد نیاز مردم روستاها بوده که نیروی زمینی سپاه این مهم را در دستور کار قرار داده است.

سردار پاکپور ادامه داد: رسالت ما پاسداران کمک به مردم است، با هر چیزی که زمینه ناامنی برای آنان را فراهم کند مقابله می‌کنیم و در هر زمینه‌ای که به مردم آسیب وارد شود، سپاه وارد عمل می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: