« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۳۱
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۷
آوای رودکوف گزارش می دهد
قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد به همراه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده با خانواده معظم شهید شاغل در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛قائم مقام رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در امور اجتماعی و مشارکت های مردمی به اتفاق رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان لنده و هیئت همراه با حضور در دهستان ایدنک  شهرستان لنده ، با خانواده شهید رضایی دیدار و گفت و گو کردند.


در این دیدار صمیمی که در منزل شهید رضایی صورت گرفت دکتر امین اله بابویی با اشاره به ایثارگری ها و رشادت های شهدای والامقام هشت سال دفاع مقدس، حراست از آرمان های شهیدان را وظیفه تک تک آحاد مسوولان و مردم دانسته و افزود: آرامش و امنیت کشور مرهون جانفشانی ها و فداکاری های شهدا و جانبازان  است.



وی ضمن آرزوی سلامتی برای مادر  شهید رضایی، از صبر، متانت و موفقیت آنان در ادامه دادن راه شهید تشکر و قدردانی کرد و گفت : پیروزی ها ، شادکامی ها و دعای خیر شهدا همواره بعنوان پشتوانه ای معنوی و تأثیرگذار، یاریگر ملت ما در تمامی مراحل زندگی بوده است.



در این دیدار خانواده شهید رضایی از همراهی و سرکشی مداوم مسولان دانشگاه علوم پزشکی استان تقدیر و تشکر نمودند.



لازم به ذکر است شهید رضایی از کارکنان شبکه بهداشت و درمان کهگیلویه بزرگ بوده که در سال 1364 در منطقه مهران به همراه سه تن دیگر از بستگان و هم روستائیان خود (شهید کریمی ؛ شهید رازنهان و شهید پیرا)  به درجه رفیع شهادت نایل آمده است.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: