« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۴۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۵
مدیر عامل انجمن صرع ایران گفت: یک درصد جمعیت کشور معادل 840 هزار نفر به بیماری صرع مبتلا هستند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری میزان، پرویز بهرامی در نشست خبری روز جهانی صرع گفت: 2 سوم بیماران صرع به درمان دارویی پاسخ می دهند.

وی افزود: در حال حاضر بررسی انواع صرع مقاوم به درمان در کلینیک شفا ‌در بیمارستان خاتم الانبیا در حال انجام است.

بهرامی با بیان اینکه در درمان بیماران صرع با دارو نباید دارو ناگهانی قطع شود بیان داشت: 70 درصد بیماران مبتلا به صرع با دارو درمان می شوند البته نکته مهم در درمان دارویی این بیماران این است که در طول درمان نباید دچار حمله صرع شوند در غیر این صورت باید بروز صرع مقاوم به درمان در این افراد بررسی شود.

وی گفت: بیمه ها زیر بار پوشش بیماران مبتلا به صرع نمی روند زیرا در بسیاری موارد تشخیص این بیماری نیازمند بررسی بیمار طی چند روز مداوم توسط دستگاه های پیشرفته تشخیصی است که تا کنون بیمه ها از این موضوع سر باز زده اند.

مدیر عامل انجمن صرع ایران گفت: هزینه این بررسی دستگاهی در کشور 10 تا 15 میلیون تومان است که بسیاری از بیماران توان پرداخت آن را ندارند.

بهرامی افزود: 15 تا 20 درصد از بیماران صرعی مقاوم به درمان نیازمند درمان جراحی هستند که هزینه جراحی هم حدود 20 میلیون تومان است و واقعاً شرایط سختی برای بیماران ایجاد کرده است.

وی اظهار داشت: اگر فردی صرع مقاوم به درمان دارد هزینه دارو و تشخیص دقیق کانون بیماری در دراز مدت بیش از هزینه جراحی است بنا بر این باید وزارت بهداشت و مسئولین مربوطه سعی در ایجاد کلینیک های تخصصی و دولتی برای درمان این بیماری ایجاد کنند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
امین بیک محمدی منصور
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۱۰/۲۵
0
0
بی عدالتی در درمان یعنی صرع جزو بیماری های خاص نیست.حتی بهزیستی هم حمایت نمی کندوهیچ حامی مالی ندارد
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین