« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۶۲
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد مطرح کرد
321 دانش آموز و دانشجو از مناطق محروم و دور افتاده استان در این مجتمع ها ساکن و از خدمات فرهنگی این نهاد در طول سال بهره مند می شوند که در سال جاری چهار میلیارد و 240 میلیون ریال برای آنان هزینه شده است.
پایگاه خبری آوای رودکوف:مراسم جشن انقلاب با حضور قائم مقام کمیته امداد استان و جمعی از امدادگران و دانش آموزان در نهمین روز از دهه فجر انقلاب اسلامی در مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج به نمایندگی از مجتمع های کمیته امداد در استان برگزار شد.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، ارسلان جلال فرد قائم مقام کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم با تبریک ایام دهه فجر و ۲۲ بهمن سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران، گفت: رسالت کمیته امداد توانمندسازی فرهنگی و اقتصادی مددجویان است و در این میان توجه به مسائل و برنامه های فرهنگی در رأس برنامه ها و فعالیت های این نهاد قرار دارد. 

وی با بیان اینکه یکی از ارزشمندترین فعالیت های فرهنگی کمیته امداد، تاسیس مجتمع های فرهنگی تربیتی بوده است، افزود: این مجتمع ها با هدف حمایت از دانش آموزان و دانشجویان مناطق محروم ایجاد شده است و این نهاد با فراهم نمودن امکانات و فضای مناسب و با بهره گیری از حضور مربیان متعهد و متخصص استعدادهای بالقوه دانش آموزان را شناسایی و امکان ادامه تحصیل و رشد و شکوفایی آنها را فراهم می نماید.
جلال فرد به فعالیت 6 مجتمع فرهنگی تربیتی در استان اشاره و بیان کرد: 321 دانش آموز و دانشجو از مناطق محروم و دور افتاده استان در این مجتمع ها ساکن و از خدمات فرهنگی این نهاد در طول سال بهره مند می شوند که در سال جاری چهار میلیارد و 240 میلیون ریال برای آنان هزینه شده است.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به دهه فجر انقلاب اسلامی، گفت: گرامیداشت دهه فجر از اهمیت بالایی برخوردار است و همه باید با وحدت کلمه و شور انقلابی و حضور در جشن های این ایام پاسخ محکمی به بدخواهان نظام بدهند.

جلال فرد با بیان اینکه انقلاب ما انقلاب فرهنگی است و با همه انقلابهای دنیا تفاوت دارد، افزود: دهه فجرانقلاب اسلامی،‌ سرآغاز طلوع اسلام،‌ خاستگاه ارزشهای اسلامی، مقطع رهایی ملت ایران است.

قائم مقام کمیته امداد استان در پایان از داشن آموزان خواست تا قدر موقعیت خود را بدانند و آنها را به تلاش و کوشش بیشتر برای رسیدن به اهداف عالی تشویق کرد و گفت: با صبر، پشتکار، برنامه ریزی و استفاده بهینه از امکانات می توان مشکلات را از پیش رو وبرداشت و به موفقیتهای بزرگ دست یافت.

در ادامه این مراسم احمد قبادپور رئیس کمیته امداد منطقه یک یاسوج ضمن ارائه گزارشی از عملکرد مجتمع فرهنگی تربیتی شهدای یاسوج، گفت: قریب 59 دانش آموز و دانشجو نفر در این مجتمع در رشته های مختلف مشغول تحصیل هستند.
 
شایسته ذکر است در پایان این مراسم که با اجرای برنامه های شاد هنری همراه بود، از 15 نفر از دانش آموزان برتر در زمینه های مختلف علمی، ورزشی، مقاله، روزنامه دیواری و سایر موارد با اهداء جوایزی تقدیر و قدردانی شد.





نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: