« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۵
در 22 بهمن
مردم ولایتمدار و انقلابی کهگیلویه و بویراحمد امروز همزمان با سراسر کشور در سی و هشتمین جشن مردمی 22 بهمن حاضر شدند و راهپیمایی را با شعارهای الله اکبر و مرگ بر آمریکا آغاز و در پایان نماز وحدت آفرین جمعه را پربا نمودند.


به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی سرمای هوا هم نتوانست مانع حضور گرم و حماسی مردم انقلابی کهگیلویه و بویراحمد شود و امسال نیز پرشورتر از هر سال در لبیک به دعوت پیشوای خود امام خامنه‌ای بصیرت استکبارستیزی و ولایتمداری خود را به رخ  جهان و جهانیان کشیدند.

امروز مردم سرزمین چهارفصل کهگیلویه و بویراحمد  اعم از پیر و جوان، زن و مرد، کوچک و بزرگ ، دانش آموز و دانشجو با وحدت و همدلی در کنار هم فریاد" مرگ بر آمریکا" و " مرگ بر اسرائیل" سردادند و در پاسخ به تهدیدات و لفاظی‌های رئیس جمهور تاجر امریکایی، متحدتر و مصمم‌تر از قبل در دفاع از کیان اسلامی و حریم ولایت در صحنه حاضر شدند.

امروز شعارهای مردم کهگیلویه و بویراحمد در پاسداشت انقلاب اسلامی و جشن 22 بهمن  سرشار از تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل، ولایت و مقام معظم رهبری بود که حمایت خود را از نظام و ولایت اعلام کرده و با نداهای لبیک با رهبری خواب دشمنان را بار دیگر آشفته کردند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: