« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۴۹
لنده
سرپرست فرمانداری شهرستان لنده از روکشی و آسفالت جاده لنده به سوق و دهدشت تا قبل از عید سال جاری خبر داد .


به گزارش خبرنگار پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ، دارا کریمی نژاد سرپرست فرمانداری شهرستان لنده در مراسم راهپیمایی 22 بهمن این شهرستان با تجلیل از حضور باشکوه مردم در مراسم راهپیمایی امروز گفت: امروز نظام سلطه در حال افول است چرا که ماهیت واقعی امریکا با اقدامات اخیر ترامپ برای دنیا به اثبات رسیده است.

دکتر کریمی نژاد خطاب به مردم افزود : انتظار می رود مردم شهرستان لنده که جزء اولین ها هستند خود برای کسب افتخاردر زمینه تولیدات صنایع دستی و گردشگری و کشاورزی دست به کار شوند و با ورود به این عرصه ها شهرستان را به خودکفایی برسانند.

فرماندار لنده اظهار کرد : خوشبختانه  با پیگیری های استاندار کهگیلویه و بویر احمد تا قبل از عید سال جاری روکش و  آسفالت جاده لنده به سوق و دهدشت به پایان خواهد رسید.

کریمی نژاد همچنین از مردم و مسولان درخواست نمود تا به نحو مقتضی برای تکمیل مصلی شهرستان که متاسفانه کار احداث و تکمیل آن مدتها ست متوقف گردیده همکاری و مساعدت لازم را بعمل آورند.

به گزارش آوای رودکوف ؛ جاده لنده به سوق و دهدشت مربوط به قبل از انقلاب اسلامی می باشد که با  عرض بسیار کم، خرابی آسفالت، نداشتن شانه ؛ تابلوهای نامناسب، عدم وجود  روشنایی درشب و... مشکلات مالی و جانی فراوانی را برای مردم این دیار فراهم نموده.

 جاده‌ای که حالا بعد از گذشت چند دهه از انقلاب به دلیل گرفتن قربانیان زیاد و بی توجهی مسولان از چنان شهرتی برخوردار گردیده که نیازی به معرفی ندارد و از آن به عنوان جاده خون نام برده می شود.

به هر حال ترمیم و آسفالت این جاده در آستانه سال نو می تواند عیدی خوبی برای مردم این مناطق باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: