« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۱:۰۵
لنده-دهستان قیام
دهستان قیام در ایام الله دهه فجر مثل همیشه رنگ و بوی انقلابی گرفت و برنامه هایی را باهدف آشنایی نسل جدید با امام خمینی(ره) و چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار نمود.
پایگاه خبری آوای رودکوف: دهستان قیام از توابع بخش مرکزی شهرستان لنده در ایام الله دهه فجر مثل همیشه رنگ و بوی انقلابی گرفت و برنامه هایی را باهدف آشنایی نسل جدید با امام خمینی(ره) و چگونگی پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی برگزار نمود.



غبارروبی گلزار شهدا به مناسبت ایام الله دهه فجر

مردم دهستان قیام در اولین روز از دهه مبارک فجر با حضور در گلزار شهدای این روستا ضمن تجدید میثاق با آرمان های انقلاب اسلامی مزار شهدا را عطرافشانی و گلباران کردند.




برگزاری مسابقات فوتسال جام دهه فجر

همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر ؛ مسابقات فوتسال جام دهه فجر در دهستان قیام برگزار شد که در نتیجه تیم شهید عبدالامیر جاویدان در این مسابقات قهرمان شد.

اعضای این تیم را ؛ امیرحسین نعمتی- ستار نوری-رشید کهزادی-رهام نعمتی- لطفعلی رحمانیو  کبانوش رحیمی تشکیل دادند.

در پایان مسابقات تیم شهید جاویدان به عنوان تیم اخلاق،، روح اله تقی پور به عنوان بازیکن اخلاق و رهام نعمتی به عنوان فنی تربن بازیکن انتخاب شدند.

گفتنی است  مراسم اختتامیه با حضور سرگرد محمدی فرماندهی سپاه ناحیه  لنده و همکاران وی برگزار شد.




برگزاری جشن بزرگ انقلاب در روستای قیام

همزمان با هشتمین روز از بهار انقلاب(دهه فجر) جشن روستائیان و عشایر در روستای قیام از  برگزار گردید.

مردم روستای قیام  در این جشن بزرگ با اعلام انزجار و نفرت خود از استکبار جهانی بر ایستادگی و صلابت خود بر آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی تأکید کردند.

 نمایش طنز، مقاله، اجرای سرود، اهداء جوایز و سخنرانی بخشدار مرکزی از مهمترین برنامه های این مراسم بود همچنین در حاشیه این مراسم نمایشگاهی از زندگی عشایری برگزار شد.




طنین فریاد مرگ بر آمریکا در راهپیمایی امروز مردم قیام

مردم دهستان قیام نیز همگام با مردم سراسر  کشور  در 22 بهمن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ندای استکبارستیزی و ولایتمداری خود را به رخ  جهان و جهانیان کشیدند.

آنها با حضور در مسجد این روستا یاد و خاطره ی روزهای 57 را گرامی و با ارمانهای امام ،انقلاب و رهبری تجدید بیعت نمودند.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: