« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۰
حماسه وحدت ملی؛
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد در بیانیه ای از حضور حماسی و باشکوه مردم متدین، ولایتمدار و وظیفه شناس مردم این استان در راهپیمایی عظیم یوم الله 22 بهمن تقدیر کرد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد گرامیداشت دهه فجر استان کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی از خلق حماسۀ‌ عظیم نمایش وحدت و اتحاد ملی مردم فهیم استان در 22 بهمن تقدیر کرد.

در بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آمده است:

حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنۀ کهگیلویه و بویراحمد در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی «مدظله العالی» بود و برگ زرین دیگری در تاریخ پـر فروغ و افتخار مردم ولایتمدار و غیور استان که در طلیعه‌ سی و نهمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهۀ فجر انقلاب اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ابراز افتخار و سربلندی به وجود مردمی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور مردم گاه و سرافراز استان در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله 22 بهمن 1395در سراسر استان که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی مردم ولایتمدار استان بود، قدردانی و تشکر می کند.

در ادامه بیانیه آورده شده است:حمایت همه‌ جانبه مردم و لحظه‌ شناسی هوشمندانه آنان برای حضور در صحنه‌های انقلاب به‌ویژه راهپیمایی عزت‌آفرین یوم‌الله 22 بهمن که با خلق حماسه‌ای دیگر به صحنه انقلاب طراوت و تازگی و به رگ‌های آن خونی تازه و به پیکر نظام اسلامی جانی دوباره بخشید، بزرگترین نعمت الهی است که باید ضمن شکرگزاری از درگاه حضرت حق، تمامی مسئولان با خدمتگزاری صادقانه،سپاسگزار این همه شور و شعور وصف‌ناپذیر و درایت و بصیرت مردم فهیم و قهرمان استان باشند.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد خطاب به مردم شریف و انقلابی استان کهگیلویه و بویراحمد گفته است:
حضور پرشورتان ارمغان‌آور غرور و سربلندی ایران عزیز بود و نمایش "انقلابی‌گری" شما مردم بصیر و شجاع، حضور چشمگیری که هراس و وحشت پایان‌ناپذیر را بر کاخ‌های سفید و سیاه نظام پلید "سلطه" و "صهیونیسم" ایجاد کرد و جلوه استحکام و اقتدار بر گرفته از سرشت "فاطمی" و "علوی"‌تان، ضمن پاسخگویی به یاوه‌گویی دشمنان، امیدبخش سر برآوردن قطب "امت اسلامی" در "هندسه نوین قدرت" برای ملت‌های مسلمان و ستمدیدۀ جهان بود.

در این بیانیه همچنین آمده است:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی و ستاد دهۀ فجر انقلاب اسلامی استان ضمن احساس افتخار و سربلندی از خلق این حماسه عظیم که نشانه شور و شعور مردم غیور و غیرتمند استان در پاسداشت ارزش‌های والای انقلاب است، نمایش دشمن‌شکنانه عزت و اقتدار شما مردم ولایتمدار را به پیشگاه مقام معظم رهبری تبریک گفته و از ایستادگی و مقاومت همۀ خالقان این حماسۀ شکوهمند قدردانی می‌نماید.

در پایان این بیانیه از اصحاب محترم رسانه‌ها ، جراید ، مطبوعات و خبرگزاری‌ها به ‌ویــژه صدا و سیما که با انعکاس مناسب راهپیمایی بزرگ یوم‌الله 22 بهمن، طراوت و شادابی و عظمت این حماسه عظیم و حضور گسترده یاوران همیشه در صحنه انقلاب را در جای جای استان به تصویر کشیده و خرسندی شیفتگان انقلاب اسلامی را در سراسر کشور و جهان موجب شدند صمیمانه سپاسگزاری شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: