« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۱۲
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۵۸
در گفت و گوی با آوای رودکوف عنوان شد
رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان بویراحمد گفت:بیش از 75 درصد حامیان ایتام در این شهرستان غیربومی هستند و به ازای هر حامی دو یتیم وجود دارد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، هادی ولایتی در گفت و گو با آوای رودکوف اظهار کرد: رسالت کمیته امداد ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری در سطح جامعه است.

مدیر کمیته امداد بویراحمد با توجه به استقبال کم متمولین از طرح تکریم ایتام عنوان کرد: بیش از 75 درصد حامیان ایتام در این شهرستان غیربومی هستند و به ازای هر حامی دو یتیم وجود دارد.

این مسؤول در ادامه تصریح کرد: کمک‌های مردمی که از طریق صندوق صدقات جمع‌اوری می‌شود برای تامین جهیزیه نوعروسان تحت پوشش، هزینه‌های درمانی، ساخت و ترمیم مسکن مددجویان و مسائل فرهنگی هزینه می‌شود و در حال حاضر سامانه پیامکی برای دریافت صدقات مردم در سطح استان دایر است.

ولایتی گفت: کمیته امداد در راستای رفع مشکل اشتغال مددجویان فضاهای آموزشی در سطح شهرستان ایجاد کرده که افراد پس از گذراندن دوره‌های آموزشی و گرفتن تاییدیه پایان آموزش می‌توانند جهت گرفتن وام اشتغال اقدام کنند که در سال جاری تاکنون بیش از 85 درصد این وام‌ها به متقاضیان پرداخت شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویراحمد با اشاره به در اولویت قرار گرفتن طرح توانمندسازی خانواده‌‌ها در برنامه‌های کمیته امداد از خودکفا شدن تعداد 120 خانواده مددجوی تحت حمایت طی سال جاری در سطح شهرستان خبر داد و گفت: این تعداد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.

 ولایتی از مردم خواست که در جشن نیکوکاری پایان سال که جهت جمع­‌آوری کمک­‌های مردمی و خیرخواهانه، همزمان با سراسر کشور در هفته احسان و نیکوکاری در اسفندماه برگزار می­‌شود مانند سال‌های گذشته حضور باشکوه داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: