« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۴
فغانی فراتر از آسیاست؛
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: بازیکنان ما توانستند بازی را مدیریت کنند.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان بعد از پایان دربی 84 گفت: به همه هواداران تبریک می گویم. به کل فوتبال ایران هم تبریک می گویم. بازی خوبی بود بجز حاشیه های آخر بازی. اینکه ما بازی یک بر صفر را برگرداندیم و سه گل زدیم دلیلش این بود که بچه ها می دانستید از پرسپولیس چه می خواهند. به هواداران تبریک می گویم که صبر کردند و به تیم فنی ما فرصت دادند. جوان های ما امروز باید خوشحال باشند که در کنار بزرگترها بازی کردند.

منصوریان ادامه داد: ما یک ۹۰ دقیقه با پرسپولیس بازی کردیم و منافع مشترک با آنها داریم. ما باید در لیگ قهرمانان آسیا با هم رقابت کنیم. خوشحالم که خیلی کوچک به جدول برگشتیم. این بازی نقطه عطف بازی های ما بود. پرسپولیس در ورزشگاه آزادی سه گل نخورده بود اما ما توانستیم مدیریت کنیم که این بازی را ببریم. پارسال جلال همین جا بهترین بازی را انجام داد. نمی خواهم بگویم از این سه گل چیز عجیبی بسازم. هر آن ممکن بود گل دوم را بخوریم چون فشار سنگینی را به ما آوردند. امروز افتخار می کنیم به جوانانمان. جلوی تیمی بردیم که کمتر تیمی جلوی آنها دوام آورده است. نقطه تلخ فوتبال امروز، حواشی آخر بازی بود.

منصوریان درباره دفاع اتوبوسی استقلال تصریح کرد: ما ۴۸ ساعت کمتر از پرسپولیس استراحت کردیم. بازی با السد ۱۲۰ دقیقه شد. برای همین مجبور بودیم منطقی بازی کنیم. هیچ عیبی هم نداشت. مجبور بودیم نتیجه را بگیریم. شما نمی توانید جلوی سروش، امیری، طارمی و مسلمان و حسینی هجومی بازی کنید.

وی درمورد غیبت کمال کامیابی نیا و تاثیرش در این بازی گفت: نمی توانم منکر خوب بودن کمال شوم. وقتی کمال را جابجا کردند سه پست دیگر از پرسپولیس جابجا شد. ما نهایت استفاده را از این موضوع کردیم. خوشحالم. نمی توانم منکر این خوشحالی شوم.

سرمربی استقلال درمورد قضاوت داور دربی گفت: اعتقاد دارم علیرضا فغانی فراتر از آسیاست و خوب داوری کرد ولی اینکه ظرفیت بازیکنان ما در مواجهه با عقب افتادن نتیجه چقدر بالاست، هنوز حرفه ای نشده ایم. فغانی خوب داوری کرد ولی به نظرم پنج بازیکن باید اخراج می شدند هم از استقلال هم از پرسپولیس. به جوانان گفته بودم وارد فضای حاشیه ای نشوید چون ممکن است از پرسپولیس جلو بیافتیم. یک صحنه دیدم که پنج بازیکن همدیگر را هل می دادند.

وی درباره میهمانی پیش از مسابقه دربی و حواشی مسابقه، گفت: بالا و پایین ما زیاد است. نه به آن مهمانی که همه در آغوش هم بودند و نه به این کار زشتی که رخ داد. باید حرفه ای تر باشیم. حتی با این مراسم قبل از بازی که همه همدیگر را می بوسیم مخالفم. یا از اینطرف دیوار می افتیم یا آنطرف دیوار.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: