« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۳۰
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۳۷
محسنی‌اژه‌ای از بازداشت دو نفر مرتبط با حادثه پلاسکو خبر داد و گفت: اینها افرادی هستند که درباره شروع آتش‌سوزی اتهاماتی متوجه آنها بوده است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از تسنیم، حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای در یکصد و  هشتمین نشست خبری خود در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره علت تمدید مرخصی مهدی هاشمی در حالیکه طبق ماده 520 آیین دادرسی کیفری محکومان زندانی در صورت رعایت و ضوابط مقررات زندان از یکسری امتیازات خاص از جمله حداکثر 5 روز مرخصی استفاده کنند، اظهار کرد: استفاده از مرخصی بیش از 5 روز فقط مختص به آقای مهدی هاشمی نیست و موارد دیگر هم بوده که به تشخیص دادستان یا قاضی مرخصی افراد تمدید شده است و این موضوع مشابهات بسیاری دارد.

وی درباره آخرین وضعیت پرونده پلاسکو نیز گفت: این پرونده در دادسرای تهران مفتوح است و طبیعتا بخشی از آن با نظر دادستان و مدعی العموم تشکیل شده است.

به گفته سخنگوی دستگاه قضا فعلا دو نفر در رابطه با این پرونده بازداشت هستند و اینها افرادی هستند که درباره آغاز آتش سوزی اتهاماتی متوجهشان بوده است.

محسنی اژه‌ای اضافه کرد: درباره سایر علل و عواملی که سبب شده این آتش سوزی ایجاد شود یک هیئت از کارشناسان مختلف تشکیل شده ولی هنوز هیئت یادشده نظر خود را ارائه نکردند.

وی یادآور شد: تاکنون مسئول یا مسئولانی در این پرونده احضار نشده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: