« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۳۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۰
عضو شورای اسلامی شهر تهران خواستار ساماندهی دستفروشان در روزهای پایانی سال شد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری برنا،  محسن سرخو در جلسه امروز شورا گفت: از مردم تهران برای حضور حماسی شان در راهپیمایی 22 بهمن تقدیر و تشکر و ایام فاطمیه و شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) را تسلیت عرض می کنم.
وی در ادامه افزود: با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز، شهرداران مناطق موظف شوند در هر منطقه ای محلی را برای ساماندهی دستفروشان اختصاص دهند تا مردم در هنگام خرید دچار مشکل نشوند
سرخو تصریح کرد: در روزهای پایانی سال همواره ازدحام این افراد منجر به بروز مشکلاتی می شود که اندیشیدن تمهیداتی در این خصوص می تواند مثمر ثمر باشد .
رییس کمیته حمل و نقل شورا در ادامه با اشاره به برپایی نمایشگاه خودرو در محل نمایشگاه شهر آفتاب گفت : از 26 بهمن به مدت 4 روز با همکاری کمیته حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر تهران و معاونت حمل و نقل و ترافیک در محل نمایشگاهی خودروی تهران برگزار می شود و در این راستا یک سالن اختصاصی برای حمل و نقل پاک و وسایل نقلیه برقی اختصاص یافته است.
سرخو ضمن دعوت از مردم و مسئولین برای حضور در این نمایشگاه گفت: این نمایشگاه با محوریت حمل و نقل پاک و نیز حمایت از تولید داخل برپا خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: