« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۳۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
برنج خاصیت دوگانه دارد که در حبوبات و غلات دیگر کمتر دیده می‌شود. بهتر است که همراه با دارچین مصرف شود چرا که شیر با برنج هر دو دارای طبیعت سرد هستند و به هضم بهتر آن کمک می‌کند و طبع آن را به سمت تعادل و انرژی بیشتر می‌برد و اگر همراه با مربای گل سرخ استفاده شود بسیار مطلوب‌تر می‌شود.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از سرویس سبک زندگی فردا: این متن را به نقل از سلامت نیوز بخوانید. شیربرنج از دیدگاه طب سنتی غذای مفیدی است. برنج خاصیتی دارد که در افراد سرد مزاج باعث ایجاد سردی و در افراد گرم مزاج باعث ایجاد گرمی می‌شود. برنج خاصیت دوگانه دارد که در حبوبات و غلات دیگر کمتر دیده می‌شود. بهتر است که همراه با دارچین مصرف شود چرا که شیر با برنج هر دو دارای طبیعت سرد هستند و به هضم بهتر آن کمک می‌کند و طبع آن را به سمت تعادل و انرژی بیشتر می‌برد و اگر همراه با مربای گل سرخ استفاده شود بسیار مطلوب‌تر می‌شود. زیبایی سفره و غذا هم خیلی بر تقویت قوای جسمانی تاثیر دارد و لذت بخش می‌کند. زیبایی سفره و غذا هم بسیار بر تقویت قوای جسمانی تاثیر دارد و لذت بخش می‌کند.

اما چیزهای که به طور کلی باعث تقویت قوا می‌شود مانند خرما, ارده و مشتقات کنجد که ارده شیره یا روغن کنجد یا حلوا و نیز استفاده از مغزهای گردو و بادام و پسته از این دست هستند. در مورد مغزها توجه شود که از زمان بیرون آمدن از پوسته تا نهایتاً سه یا چهار هفته مواد و خاصیت اصلی خود را حفظ می‌کند و اگر بیشتر بگذرد مواد مغز‌ها از بین می‌رود.

مربای گل سرخ به اکثر طبیعت‌ها سازگار است. مربای گل سرخ به اکثر طبیعت‌ها سازگار است. چون گل سرخ مرکب خاصیت گرم مزاجی و هم سرد مزاجی دارد که همه افراد می‌توانند استفاده کنند.

سمنو از غذاهای لذیذ است ولی چون عمده ماده غذایی آن جوانه گندم است معمولاً دیر هضم است بنابراین بهتر است به عنوان چاشنی به جای وعده غذایی استفاده شود.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: