« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۸۹۹
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۱
آوای رودکوف : دختر جوانی که با پوشش مردانه در خیابانهای یکی از شهرستان های فارس تردد داشت و خود را توریست انگلیسی معرفی می کرد، دستگیر شد.

دختر جوان خود را توریست انگلیسی معرفی می کرد...

او برای این کار در پوشش مردانه ظاهر میشد وتوانسته بود با ادعای اینکه توریست است تعدادی را فریب دهد.چندی قبل ماموران پلیس یکی از شهرستان های فارس پی بردند که جوانی در حالی که تیپ مردانه دارد و با مردم انگلیسی صحبت می کند در یکی از خیابان های این شهرستان تردد دارد.

با توجه به مشکوک بودن موضوع ماموران تحقیقات خود را در این رابطه متمرکز کردند.در این مرحله از تحقیقات، کارآگاهان توانستند سرنخهایی به دست بیاورند. به این ترتیب، ماموران وی را دستگیر و برای بازجویی به دادسرا منتقل کردند.در تحقیقات انجام شده این پسر طوری وانمود می کرد که گویی توریست است و فقط قادر است انگلیسی صحبت کند.

با توجه به این موضوع بازپرس پرونده از وی تحقیق کرد و با زبان انگلیسی سئوال هایی از وی پرسید اما مشخص شد که نامبرده به انگلیسی تسلط ندارد از این رو با تیزبینی بازپرس پرونده احتمال داده شد که تمام ادعاهای این فرد کذب است به همین دلیل بار دیگر از وی تحقیق شد در نهایت مشخص شد که تمام ادعاهای وی کذب است و نامبرده دختر جوانی است که با پوشش مردانه و با ادعای اینکه توریست است در خیابان تردد دارد.

در جریان بازجویی ها از وی، مشخص شد او با تیپی مردانه، خود را به شکل مرد در آورده و با ادعای اینکه توریست است تعدادی را فریب داده است.

در ادامه تحقیقات دختر جوان که دید راهی برای فرار وجود ندارد مدعی شد که بی کس و کار است از این رو به دستور بازپرس وی به بهزیستی سپرده شد تا اینکه یک روز بعد بار دیگر این دختر به دادسرا آورده و مشخص شد ادعای وی مبنی بر اینکه کسی را ندارد کذب است در نهایت خانواده وی شناسایی و به خانوادهاش سپرده شد.

 

منبع: خبرآنلاین
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: