« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۵۳
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۷
ترامپ
صادق خان شهردار لندن سیاست‌های دولت ترامپ در قبال مهاجران و پناهجویان را "بی رحمانه و شرم آور" توصیف کرد و گفت: این سیاست‌ها به این معنی هستند که او نباید اجازه سفر رسمی به انگلیس را پیدا کند.
به گزارش آوای رودکوف   به نقل از خبرگزاری پرس اسوسیشن، صادق خان شهردار شهر لندن در مصاحبه‌ای اظهار کرد: فرمان ممنوعیت جنجالی اخیر دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا علیه ورود اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا و تعلیق برنامه پذیرش پناهجویان، دلایلی هستند برای آنکه ما نباید فرش قرمزی برای سفر دونالد ترامپ پهن کنیم.

صادق خان که خودش یک مسلمان است در این مصاحبه تلویزیونی گفت: من عاشق آمریکا و آمریکایی‌ها هستم و معتقدم که روابط ویژه ما با آنها روابطی خوب است که پایدار باقی می‌ماند. اما وقتی شما با کسی دوست هستید و روابطی ویژه با او دارید درست است که در زمان‌های اختلاف نظر نیز کنارش هستید اما اشتباهش را هم به او گوشزد می‌کنید.

منبع/قدس آنلاین

وی افزود: من فکر می‌کنم این ممنوعیتی که علیه سفر اتباع هفت کشور مسلمان به آمریکا مطرح شده و همچنین معلق کردن برنامه پذیرش پناهجویان بی رحمانه و شرم آور بوده‌اند. در این شرایط ما نباید فرش قرمزی برای این سفر پهن کنیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین