« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰
سخنگوی وزارت خارجه گفت: کسانیکه در سودای خام بازگشت به امپراطوری‌اند و با حمایت از گروه‌های تروریستی موجب خونریزی و افزایش تنش و بی‌ثباتی در منطقه می‌شوند، نمی‌توانند با فرافکنی از زیربار مسئولیت چنین اقداماتی شانه خالی کنند.
به گزارش آوای رودکوف، بهرام قاسمی سخنگو و رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه‌ای وزارت امور خارجه در واکنش به سخنان غیرسازنده وزیر امور خارجه ترکیه در کنفرانس امنیتی مونیخ، اظهار داشت: کسانی که در سودای خام بازگشت به امپراطوری‌اند و به اقدامات مداخله‌گرایانه، غیرقانونی و غیرمشروع و حمایت از گروه‌های تروریستی دست زده و موجب خونریزی و افزایش تنش و بی‌ثباتی در منطقه می‌شوند، نمی‌توانند با فرافکنی از زیربار مسئولیت چنین اقداماتی شانه خالی کنند.

وی افزود: آنها باید بدانند که بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه مقصری جز آنها و برخی دیگر از کشورهای متوهم ندارد و لذا نباید و نمی‌توانند با اتهام زدن به دیگران از گرداب خودساخته رهایی یابند.

سخنگوی وزارت امور خارجه تاکید کرد: سیاست منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران همواره مبتی بر حفظ ثبات و امنیت تمام کشورها و همسایگان قرار داشته و دارد، نقش و سیاستی که مورد اذعان بسیاری از دولت‌ها و ملت‌های منصف در منطقه و جهان قرار گرفته و با استقبال آنان مواجه است.

 فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: