« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۱
راه‌های شناخت طرف مقابل زياد است، اما نشانه‌هايی وجود دارد كه می تواند مثل ميانبر عمل كند و كمک كند طرفين در مدت كوتاه آشنايی قبل از ازدواج به شناخت قابل‌قبولی برسند.
آوای رودکوف:

 مردی که همیشه شاکی است

بعضی آدم ها دست خودشان نیست. همیشه خدا ناراحتند، اصلا هم فرقی ندارد اتفاقی افتاده باشد یا نه.  آنها همیشه در حال نالیدن از دست زمین و زمان هستند و مشغول ناسزا گفتن به شانس و اقبال خودشان. این آدم ها همیشه دنبال بهانه ای  برای شکایت هستند.  با روحیه نق زدن این آدم ها کاری نداریم. شاید شما با این روحیه کنار آمده باشید، اما باید یادتان باشد این جور مردها معمولا تلاشی برای تغییر اوضاعشان ندارند. شکایت می کنند، اما تلاش نه!


     مردی که همیشه بی پول است

بی پولی هرازگاهی هیچ ایرادی ندارد، اما اگر این پول نداشتن ها خیلی طولانی شد چه؟ اگر هر بار که در دوران نامزدی با هم بیرون می رفتید شما دست توی جیب می کردید چه؟ اینجاست که باید درباره ازدواج با مرد رویاهایتان کمی بیشتر فکر کنید.  از او رک و پوست کنده بپرسید که چرا همیشه بی پول است؟ عقل این طور حکم  می کند که با کسی ازدواج کنید که ثبات مالی دارد؛ یعنی پولش را برای موارد غیرلازم خرج نمی کند یا از کارکردن بیزار نیست،  البته به این معنی نیست که مردهایی که فقط پس انداز می کنند مطلوب هستند یا آنهایی که جنس های گران نمی خرند. نه! مساله فقط استمرار مقداری پول در زندگی است. پس با کسی ازدواج کنید که حداقل مدیریت مالی بلد  باشد،  حالا چه برای یک حقوق کم و ساده و چه برای میلیون ها تومان درآمد ماهانه!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین