« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۶۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۵
جهان
خالد بن هلال بن ناصر المعولی با تاکید بر اینکه «رفتار اسرائیل موجب تهدید امنیت جهانی شده است» گفت:‌ در چنین شرایطی حمایت از ‌آرمان ایجاد کشور فلسطین به پایتختی قدس به‌دور از تفرقه میان مسلمانان واجب است.
 به گزارش آوای رودکوف ، خالد بن هلال بن ناصر المعولی در نشست صبح ششمین کنفرانس بین‌المللی حمایت از انتفاضه فلسطین که در سالن اجلاس سران تهران در حال برگزاری است، اظهار داشت:‌ امروز فلسطین در راه دشواری قرار گرفته و رنج‌های ملت فلسطین در حال زیاد شدن است.

وی ادامه داد:‌ در شرایطی به ملت فلسطین ظلم می شود که رژیم اشغالگر به دنبال نادیده گرفتن حقوق این ملت است. فلسطینی‌ها که از سرزمین‌شان دفاع می‌کنند، تروریست شناخته می‌شوند که این درست نیست چون آنها به دنبال دفاع از کشور خود هستند.

«برخی کشورهای اسلامی که از یکدیگر دور شده‌اند باید به رویدادهای پیش آمده فکر کنند چون صهیونیست با شهرک سازی و ادامه فعالیت‌هایش به دنبال رسیدن به آرمان نهایی‌اش است.»

وی اضافه کرد: ما باید برای کاهش رنج مردم فلسطین و حفظ مسجدالاقصی تلاش کنیم.

رئیس مجلس عمان با بیان اینکه رفتار اسرائیل موجب تهدید امنیت جهانی شده است، گفت:‌ حمایت از آرمان فلسطین برای ایجاد کشوری به پایتختی قدس و به دور از تفرقه میان مسلمانان واجب است. ما می‌خواهیم فلسطینی‌ها با هم متحد باشند و همگی با دوستی در کنار هم زندگی کنند.
منبع: فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: