« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۲۸
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۴
امام جمعه باشت:
امام جمعه و مدیرکمیته امداد شهرستان باشت به منظور رسیدگی به مشکلات مددجویان با چند خانوار از نیازمندان تحت حمایت در این شهرستان دیدار کردند.


پایگاه خبری آوای رودکوف :در این طرح کمیته امداد با همراهی مسئولان ادارات، اقدام به بازدید از منازل ایتام و مددجویان می کند و با همنشینی و مصاحبت از نزدیک مشکلات آنان را بررسی و در حد توان رفع خواهد کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد، حجه‌الاسلام عبدالرحیم عبودی در این دیدار ضمن تقدیر از زحمات بی‌دریغ پرسنل این نهاد در شهرستان باشت، اظهار کرد: کمیته امداد باشت از جمله نهادهای پرتلاش این شهرستان بوده که با برنامه های  ارزنده و متعدد خود در خدمت‌رسانی به نیازمندان اقدامات شایسته ای انجام داده است.
 
وی با بیان اینکه تلاش‌‌ها و زحمات کارکنان و مسئولان در این نهاد را تنها یک وظیفه و خدمت نیست، بلکه اقدامات آنها نوعی عبادت است، افزود: خشنودی خلق موجب خشنودی خداوند متعال خواهد شد و بی‌شک اهتمام این افراد در کمیته امداد دارای ارزش و اجری مضاعف خواهد بود.

وی تصریح کرد: اقدامات این نهاد در شهرستان باشت در عرصه‌های فرهنگی و اشتغال‌زایی برای افراد تحت پوشش بسیار ارزنده بوده و امیدواریم با تعامل با سایر ادارات شاهد اقدامات بهتر و مطلوب تری برای نیازمندان باشیم. 

حبیب اله باقرپور مدیرکمیته امداد شهرستان باشت در این دیدار، در خصوص طرح مفتاح الجنه (سرکشی از خانواده نیازمندان) که یکی از طرحهای موفق این نهاد است، اظهار کرد: در این طرح کمیته امداد با همراهی مسئولان ادارات، اقدام به بازدید از منازل ایتام و مددجویان می کند و با همنشینی و مصاحبت از نزدیک مشکلات آنان را بررسی و در حد توان رفع خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سرکشی و دیدار از خانواده های ایتام و نیازمندان یکی از برنامه های کاری این نهاد است، تصریح کرد:به همین منظوردر طول سال مسئولان و مدیران ادارات ضمن دیدار با خانواده های نیازمندان، از مشکلات آنها اطلاع پیدا کرده و در جهت رفع و یا کاهش مشکلات خانواده های نیازمند مساعدت های لازم را به عمل می آورند.

باقرپور گفت: در این دیدار مشکلات و نیازهای اساسی خانواده های مددجو از قبیل اشتغال، تحصیل، درمان و کمک معیشت بررسی و درخصوص رفع مشکلات آنها قول مساعد داده شد. 

وی با بیان اینکه توانمند سازی و استقلال خانواده های مددجویان یکی از مهمترین رسالت های کمیته امداد است، افزود: با پرداخت تسهیلات اشتغال زایی گام بزرگی در خصوص استقلال خانواده ها و خروج آنها از چرخه حمایتی این نهاد برداشته می شود.

باقرپور ضمن تقدیر از همراهی امام جمعه و دیگر مسئولان شهرستانی در برنامه های مختلف کمیته امداد، از همه مردم نیکوکار شهرستان باشت دعوت کرد تا با توجه به فرارسیدن هفته احسان و نیکوکاری و در آستانه سال نو نیازمندان کمیته امداد را فراموش نکنند.

شایسته ذکر است در این دیدار سبدهای غذایی بین خانواده های مددجو توزیع شد.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: