« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۳۰
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۹
یاسوج
نخستین نشست مشورتی شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با دستورکار بررسی انتخابات ریاست‌جمهوری و شوراها در یاسوج برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، همزمان با گرم شدن تنور انتخابات 96 ؛ اولین نشست شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد با حضور اعضای این شورا برگزار شد، خواجوی، فرزانه آرامش رئیس دانشکده فنی و حرفه‌ای، جنتی معاون شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد، رحیمی رئیس انجمن صنف پیمانکاران، بنام مشاور جهاد کشاورزی کهگیلویه و بویراحمد، محمدرضا شریعتی رئیس سابق آموزش و پرورش بویراحمد و سایر اعضا حضور داشتند.

بنا بر این گزارش، در این نشست هیئت رئیسه شورای اصلاح‌طلبان کهگیلویه و بویراحمد نیز انتخاب شدند و بعد هر کدام از اعضا پیرامون انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای در ابتدای سال ۹۶ به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

تشویق مردم به شرکت در انتخابات و تبیین خط و مشی و سیاست‌گذاری‌های انتخاباتی اصلاح‌طلبان و راهکارهای به دست گرفتن کرسی‌های بیشتر در انتخابات شوراها از دیگر مسائل مطرح شده در این نشست اصلاح‌طلبان بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: