« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۵۲
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۳
مشاور ترامپ:
نیویورک-ایرنا- سباستین گورکا معاون دستیار رئیس جمهور آمریکا با رد این نظریه که مبارزه با داعش ممکن است، نسل ها طول بکشد،گفت: بزودی و با سرعت تشکیلات داعش را شکست خواهیم داد.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از  ایرنا، گورکا که یکی از مشاوران امنیتی در دولت ترامپ است، روز جمعه در کنفرانس اقدامات سیاسی محافظه کاران این کشور مدعی شد که دولت تازه آمریکا بزودی تشکیلات داعش را در هم شکسته و آن را از میان خواهد برد.
وی خطاب به شرکت کنندگان در نشست پرسش و پاسخ دراین کنفرانس با عنوان 'تهدیدات ماورا بحار' با رد این نظریه که جنگ با داعش نسل ها به درازا خواهد کشید،گفت: این باور که 'نمی توان با یک عقیده جنگید' نظریه نادرستی است .
این مقام کاخ سفید در عین حال اعتراف کرد که مبارزه با یک ایدئولوژی ممکن است زمان بیشتری ببرد اما مبارزه ای به طول یک نسل نخواهد بود.
سخنان مشاور امنیتی ترامپ در واقع انعکاسی از ادعای ترامپ در مراسم تحلیف خود که مدعی شد آن چه را که او'تروریسم اسلام افراطی' خواند از صفحه زمین خواهدپاک خواهد کرد، به حساب می آید.
گورکا در ادامه گفت که تعریف پیروزی برای دولت ترامپ تعریفی بسیار ساده است.
وی اضافه کرد: ما پرچم سیاه جهاد را به اندازه پرچم سیاه وسفید و سرخ رایش سوم نفرت انگیز و بی اعتبار خواهیم کرد.
این مقام کاخ سفید در عین حال تاکیدکرد: دولت آمریکا همانطور که بارها توسط رئیس جمهورش تکرار شده به کشورهای دیگر حمله نخواهد کرد چرا که چنین اقدامی یک اقدام'غیر آمریکایی' است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر:
پر طرفدار ترین