« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۶۳
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۱
معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خبر داد:
200 نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب اردوی زیارتی سیاحتی به قم و جمکران اعزام شدند.
پایگاه خبری آوای رودکوف:اعزام مددجویان تحت حمایت به سفرهای زیارتی یکی از برنامه های کمیته امداد است که زمینه تقویت ارزش‌ها و باورهای دینی را بین خانواده های مددجو فراهم می‌کند.
 
به گزارش روابط عمومی کمیته امداد؛ امیدوار کاراندیش، معاون امور فرهنگی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه ارائه خدمات فرهنگی یکی از مهمترین برنامه های کمیته امداد برای مددجویان است، گفت: این نهاد به منظور ارتقاء سطح  فکری، فرهنگی ومعنوی مددجویان و توانمندسازی آنان، برنامه های متفاوتی اجرا می کند.

وی اردوهای زیارتی را یکی از برنامه های فرهنگی کمیته امداد برشمرد و افزود: هدف از برگزاری این اردوها ایجاد نشاط روحی و روانی در مددجویان، تقویت باورهای دینی و اعتقادی، ایجاد روحیه خودباوری و آشنایی مددجویان با مسائل فقهی و اعتقادی است.

کاراندیش با اشاره به اجرای برنامه های فرهنگی و آموزشی برای مددجویان، در حین برگزاری اردوهای زیارتی و سیاحتی کمیته امداد، اظهار کرد: 200 نفر از مادران و دختران تحت حمایت کمیته امداد استان در قالب اردوی زیارتی سیاحتی به قم و جمکران اعزام شدند.

معاون امور فرهنگی کمیته امداد استان، هزینه این اردو را 500 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: نیازمندانی که تاکنون به اماکن زیارتی مشرف نشده‌اند، در قالب طرح شوق زیارت شناسایی و ساماندهی می‌شوند تا با یاری خیران امکان سفر آنها به عتبات عالیات، مشهد و سایر اماکن زیارتی فراهم شود.

وی با بیان اینکه این نهاد در تلاش است تا با اجرای برنامه های فرهنگی رشد و تعالی خانواده های نیازمند را در تمامی عرصه ها رقم بزند، یادآور شد: تعداد یک هزار و ۴۹ نفر از مددجویان تحت حمایت با هزینه بیش از دو میلیارد و ۵۸۸ میلیون ریال سال گذشته در اردوهای زیارتی و سیاحتی این نهاد شرکت کرده اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: