« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۷۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۱۵
واکنش بزرگواری به سخنان اخیر روحانی
دیروز حسن روحانی در نخستین مجمع ملی سلامت نکات مهمی را که البته بعضا با کنایه بودند بیان نمودند که در شبکه های مجازی واکنش های تندی را هم در پی داشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف ؛دیروز حسن روحانی در نخستین مجمع ملی سلامت  نکات مهمی را که البته بعضا با کنایه  بودند بیان نمودند که در شبکه های مجازی واکنش های تندی را هم در پی داشت..رئیس جمهور در سخنان خود به مواردی  از جمله : تقابل با جهان برای برخی نان دارد/عده‌‌ای آلزایمر‌ سیاسی گرفته‌اند/انتقاد از صداوسیما/می‌گویند کهنه مصرف‌کردن افتخار است/ ما اهلش نیستم، هرکه می‌گوید نه، راه دیگری برود. اشاره نمود و حجت الاسلام سید علی محمد بزرگواری نماینده سابق مردم شهرستانهای کهگیلویه ؛ بهمئی ؛ چرام و لنده در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به وی در کانال شخصی خود نوشت:

باید امروز در مجلس می بودم تا جواب حرف های گنده‌تر از دهان روحانی این آخوند فیگوری را می دادم.


نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۰۹
0
0
واقعا حیف شد که تو مجلسی نیستی،مجلس وکشور محتاج انسانهای شایسته ومخلصی و عادلی چون شماست.این ویژگیها را بارها در دوران نمایندگی ات دیدیم.صراحت بیان و فارسی روان صحبت میکردی.نطقهای آتشین و صد البته چماق لری ات....حیف،صدحیف،هزار حیف...
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: