« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۷۸
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۵
پیام تسلیت
مرحوم مهندس اندرزی خدمتگذاری صادق و الگویی برای مدیران ملی و استانی بودند که عمر خود شریف خود را صرف خدمت رسانی، رفاه و آسایش مردم در مدیریت شهری نمودند تا جایی که در برخی ارکان شهرداری تهران به "دایره المعارف"شهر تهران خطاب می شدند.
پایگاه خبری آوای رودکوف :مهندس سید فرزاد نجات نیا، دبیر کانون فرهیختگان و دانشجویان کهگیلویه و بویراحمد در پیامی درگذشت مرحوم مهندس فضل الله اندرزی از هم استانیهای اهل گچساران را به خانواده ، همکاران و هم استانی های عزیز تسلیت عرض نمودند.

متن پیام ایشان به شرح زیر است:

بسمه تعالی

"انالله و اناالیه راجعون"

درگذشت تاسف بار مرحوم جناب مهندس فضل الله اندرزی از مهندسین، چهره های خدوم، ومدیران خوشنام مدیریت شهری موجب تاثر و تالم فراوان گردید.

مرحوم اندرزی، عمر خود را صرف خدمت رسانی، رفاه و آسایش مردم در مدیریت شهری نمودند و در سالیان متمادی از بدو دهه شصت تاکنون سکاندار مسئولیتهای مهم از جمله(معاون فرماندار گچساران-شهردار بوشهر و ساوه - قائم مقام مسکن و شهرسازی تهران- معاون عمرانی فرمانداری تهران، شهردار منطقه ۱۶ و قائم مقام منطقه ۳ و مدیرکل خدمات شهری تهران- مشاور ستاد شهرداری و شورای عالی استانها...) بودند و هر گاه کاری به ایشان  محول شد، صادقانه و با جدیت تمام به نحو احسن به فرجام رساندند تا جایی که در برخی ارکان شهرداری تهران به "دایره المعارف"شهر تهران خطاب می شدند.

مهندس اندرزی علی رغم گرفتاری های عدیده و معتنابه کاری، همکاری شایان توجهی با کانون فرهیختگان و دانشجویان استان کهگیلویه و بویر احمد داشتند و همه اندوخته های علمی و تجارب و آزمودگی خود را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار دانشجویان قرار دادند.

خدمتگذاری صادقانه در پرتو تعهد و تخصص از مهندس اندرزی الگویی تمام عیار برای مسئولین امر ساخته بودو امید است دیگر مقامات و مدیران ملی و استانی در عرصه خدمتگزاری ایشان را الگو قرار دهند.

در پایان این ضایعه تاسف بار را به همسرمحترم و فرزندان ارزشمند و  همچنین دوستان و همکاران و هم استانی های عزیز، آن مرحوم فقید تسلیت و تعزیت عرض می نمایم .

روحش شاد و یادش گرامی
 
سید فرزاد نجات نیا
دبیر کانون فرهیختگان و دانشجویان استان


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: