« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۹۲
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۹
در پی لغو سخنرانی دکتر عباسی
دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد در پاسخ به اظهارات فرماندار بویراحمد گفت: من آقای نظری را به مناظره در یک محیط دانشجویی دعوت می کنم تا معلوم شود چه کسانی تمامیت خواهی خواهند داشت.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، علی رفعتی در پاسخ به اظهارات فرماندار بویراحمد در خصوص برگزاری سخنرانی حسن عباسی گفت: من آقای نظری را به مناظره در یک محیط دانشجویی دعوت می کنم تا معلوم شود چه کسانی تمامیت خواهی خواهند داشت.

وی افزود: آقای نظری به جای آنکه در خانه بنشینید و بیانیه بدهید و دانشجویان را متهم کنید کافی بود به مسجد بیایید و پاسخ سیل عظیم جمعیت را  می دادید.

دبیر شورای تبین مواضع دانشجویی استان گفت: لازم به یادآوری هست که مانند اسناد انتشار یافته ما،لطفا مجوز میتینگ های سیاسی خودتان را در سالن هایی که با پول بیت المال ساخته شده اند را منتشر کنید تا تمامیت خواهی ها بیشتر عیان شود.

به گزارش خبرنگار آوای رودکوف از یاسوج ؛ حسن عباسی رئیس اندیشکده یقین برای سخنرانی در بین دانشجویان دانشگاه های استان کهگیلویه و بویراحمد با دعوت بسیج دانشجویی به یاسوج مرکز استان سفر کرد، که سخنرانی وی لغو شد.

قرار بود این سخنرانی تحت عنوان «سلسله همایش های جوان مومن انقلابی» در محل سینما انقلاب یاسوج برگزار شود که به سالن ترویج جهاد کشاورزی استان کهگیلویه و بویراحمد تغییر مکان داده شد و نهایتا به دلایل نامعلوم این سخنرانی در سالن جهاد کشاورزی نیز لغو شد.

گفتنی است این سخنرانی نهایتا در مسجد سیدالشهدا " عدل  با حضور گسترده جوانان و دانشجویان انقلابی برگزار گردیده است.۱
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: