« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۰۹۸
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۳
دکترحسن عباسی در دهدشت
رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال گفت:متاسفانه امروزه اشرافیگری در درون نظان ریشه دوانده است و هرچه هم امام مسلمین فریاد می‌زنند جور دیگری تفسیرش می‌کنند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از دهدشت؛ دکترحسن عباسی عصر امروز در مسجدالنبی شهر دهدشت گفت:کارکرد اسلام در یک کلمه قسط است و قسط بالاتر از عدل است .

وی ضمن تعریفی از قسط و اهمیت آن در جامعه اسلامی به کنایه گفت:ابلیس در جامعه ما زیرگوشی به کسانی گفت که این دفترچه های وام را قسط بنامید.

رئیس مرکز بررسی‌های دکترینال امنیت بدون مرز، ماموریت امروز جمهوری اسلامی را اقامه قسط دانست و گفت: 124 هزار نبی هم برای اقامه قسط امدند.

عباسی افزود: قسط یعنی هر کس به میزان سهمش دریافت کند و اگر به کسی بیش از سهمش پرداخت شود باید از او پس گرفته شود.

ایشان با بیان اینکه در حکومت اسلامی وظیفه ی مسولین اجرای قسط و عدالت است افزود:نمی شود ظاهری مسلمان و پیشانی پینه بسته داشت اما سوار بر ماشین چند صد میلیونی نشست.

دکتر عباسی اظهار داشت :متاسفانه امروزه اشرافیگری در درون نظان ریشه دوانده است  و هرچه هم امام مسلمین فریاد می‌زنند جور دیگری تفسیرش می‌کنند. لذا باید همه ی افراد و جناح‌های سیاسی در خود بازنگری کنند، هرکسی در زندگی‌اش نقطه سیاهی دارد خود را از منصب کنار بکشد.

وی با اشاره به اقامت فرزندان برخی از مسؤولان نظام در خارج از کشور، تصریح کرد: نمی‌شود در جمهوری اسلامی بگوییم «مرگ بر آمریکا» و مسولان جمهوری اسلامی فرزندانشان در آمریکا تحصیل کنند.

کارشناس مسائل استراتژیک کشور گفت:انقدر بعضی از مسائل را تکررا می کنیم  تا لیست آقازاده‌های آمریکا و انگلیس‌نشین به مجلس برود  و مسولان خود وادار شوند فریادهای ما را مطالبه کنند.
 
وی با بیان اینکه دروازه نفوذ ، فرزندان مسولانی هستند که خارج از کشور هستند تاکید کرد: مسؤولی که فرزندش در آمریکا و انگلیس اقامت دارد باید از مقام و مسؤولیتش کنار بکشد و یا اینکه فرزندش را به داخل کشور احضار نماید.

دکتر عباسی در بخش دیگری از سخنان خود با توجه به وجود امنیت در کشور ایران گفت:نمی شود در کشور امنیت باشد و عده ای در نقاطی از کشور سگ در بغل گیرند و خانه های انچنانی و ماشینهای چند صد میلیونی سوار شوند و این طرف جوانهای ما برای حفظ امنیت مرزها و کشور شهید شوند و ان وقت بگویند اینها برای پول رفتند ما همانطور که در مقابل گردنکشان و ایادی استکبار ایستاده ایم و سرخم نکرده ایم و انها را در بسیاری از جبهه ها تحقیر نمودیم  در مقابل فساد و دنیای عوامل داخلی آنها خواهیم ایستاد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: