« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۰۸
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۵
نقوی‌حسینی
نماینده مردم ورامین در مجلس گفت: فراکسیون امید تلاش دارد با تصویب طرح ۲ فوریتی تامین امنیت برگزاری مراسم، کسی دیگر از دولت سوال نکند.
آوای رودکوف:سیدحسین نقوی حسینی نماینده مردم ورامین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به طرح دو فوریتی پیشنهادی فراکسیون امید با عنوان تامین امنیت برگزاری مراسم رسمی، عرفی و معمولی، اظهار داشت: این طرح خلاف اصل آزادی بیان و شعارهایی است که تدوین‌کنندگان آن مطرح می‌کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه امسال سال پایانی ریاست‌جمهوری است و در آستانه انتخابات سال 96 قرار داریم، مقامات دولتی در هر همایش، سخنرانی و جلسه که حضور می‌یابند با پرسش‌هایی از سوی مردم درباره عملکردشان مواجه می‌شوند.

نماینده مردم ورامین در مجلس خاطرنشان کرد: مقامات دولتی در سال پایانی دولت باید پاسخگوی سوالات، وعده‌های داده شده و مطالبات مردم باشند.

نقوی‌حسینی با اشاره به پیشنهاد طرح دو فوریتی فراکسیون امید مبنی بر تامین امنیت مراسم‌ها و سخنرانی‌ها، گفت: هدف طراحان این طرح، حفظ نظم در همایش‌ها و جلسات نیست، بلکه آنها دنبال این هستند که کسی از دولت سؤالی مطرح نکند.

وی افزود:  قرار است با تصویب این طرح، دولت در برابر هرگونه پرسش و نقد با ابزار سرکوب و بازداشت و حبس ایستادگی کند.

نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه مسئولان باید پاسخگوی مردم باشند، تاکید کرد: پرسش‌گری از حقوق اولیه مردم است، لذا نمی‌توان به مردم گفت که سؤال نپرسید. نمایندگان، وکلای ملت هستند و از مطالبات مردم دفاع می‌کنند و بعید است که نمایندگان به چنین طرحی رای دهند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: