« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۱۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴
یاسوج
اعضای بدن دختر 14 ساله کهگیلویه و بویراحمدی به 6 بیمار نیازمند اهداء شده است.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج ، ساسان عباسی صبح امروز گفت : بیست و پنجمین مورد مرگ مغزی یاسوج در سال 95  سه شنبه شب (10/12/95) در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج جهت اهدا عضو به اتاق عمل رفت.

مسئول واحد پیوند دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد  بیان کرد: با رضایت خانواده و تلاش گروه پیوند اعضا دانشگاه‌های علوم پزشکی شیراز و یاسوج کبد، 2 کلیه، پانکراس و قرنیه‌ها مرحومه آیدا بهادران 14 ساله از بدنش جدا و برای پیوند به بیماران نیازمند به بیمارستان نمازی شیراز انتقال یافت.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد یکی از استان‌های برتر در زمینه اهدای عضو است، عنوان کرد: امسال این بیست و پنجمین مورد اهدای عضو در استان کهگیلویه وبویراحمد است.

عباسی به باورناپذیری خانواده در رابطه با مرگ بیمار خود اشاره کرد و افزود:  بسیاری از خانواده‌ها به دلیل امید به بازگشت‌پذیری بیمار خود راضی به اهدای عضو نمی‌شوند اما خانواده‌ها باید این باور را داشته باشند که بازگشت بیمار مرگ مغزی غیرممکن است و مرگ بیمار در چند روز بعد حتمی خواهد بود.

وی ضمن تشکر از مردم خوب و نوع دوست استان کهگیلویه و بویراحمد که همیشه در امر خداپسندانه و خیرخواهانه اهدای عضو پیشقدم بوده‌اند، گفت: امیدوارم که مردم و مسئولان در ترویج این فرهنگ خیرخواهانه فعالیت و تلاش بیشتری داشته باشند.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
بیغش سرآسیابی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۱
0
0
با آرزوی مغفرت برای همه درگذشتگان.اهدا عضو یک کار انساندوستانه وخدا پسندانه است.ولی چه تضمینی وجود دارد که اعضای اهدایی به افراد مستحق برسد،آیا پارتی بازی نمی شود؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: