« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
یک منتقد سرسخت رئیس‌جمهور آمریکا، به‌عنوان وزیر خارجه جدید برزیل انتخاب شد. نونز که در زمان دانشجویی خود در اواخر دهه شصت قرن گذشته به عنوان یکی از مبارزان در برابر دیکتاتوری نظامی بود، امروز یکی از قوی‌ترین حامیان تجارت آزاد است.
به گزارش آوای رودکوف به نقل از «رویترز»، «میشل تامر» رئیس‌جمهوری برزیل، روز پنجشنبه سناتور «الویسیو نونز» از حزب دموکرات سوسیالیست را به جانشینی «خوزه سرا» در سمت وزیر خارجه منصوب کرد. خوزه سرا دو هفته گذشته به دلیل مشکلات مربوط به وضعیت جسمی‌اش، از وزارت خارجه استعفا داد.

نونز که در زمان دانشجویی خود در اواخر دهه شصت قرن گذشته به عنوان یکی از مبارزان در برابر دیکتاتوری نظامی بود، امروز یکی از قوی‌ترین حامیان تجارت آزاد است.

نونز زمانی‌که ریاست کمیته روابط خارجی در مجلس سنای برزیل را بر عهده گرفت بر مستحکم ساختن روابط با آمریکا تأکید داشت ولی واکنش وی بر پیروزی «دونالد ترامپ» در انتخابات سال گذشته آمریکا بسیار منفی بود.

نونز یک روز پس از انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا در هشتم نوامبر، نوشت: « ترامپ به عنوان نماینده حزب‌ جمهوری‌خواه انگار در یک جشنی باشد که در آن مشروب سرو می‌شود و از خود بی‌خود می‌شود. او بدترین فرد در حزب جمهوری‌خواه است و یکی از بدترین اعضای این حزب است که نمی‌توان بر او کنترل داشت؛ او بسیار آشفته است.»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: