« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۱
امام جمعه لنده در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور
امام جمعه لنده :یکی از عوامل اصلی که خانواده ها را مورد تهدید قرار داده بی توجهی به اصل معنویت است.گاهی به زمین و زمان بد می گوییم با مسیولین بد می کنیم خیلی از گرفتاری های ما را ریشه در بی توجهی به نماز و انتظار می باشد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ حجت الاسلام محمودی اصل امام جمعه شهر لنده در جمع دانشجویان دانشگاه پیام نور شهرستان لنده گفت: درخصوص بی بی دو عالم هم فراوان سخن گفته شده هم فراوان کتاب نوشته شده و هم یک روز را تعطیل رسمی کردند  تا ذهن ها  به سمت  فضائل  و کرامات ایشان سوق داده شود اما متاسفانه باز هم کمتر خانواده فاطمی به عنوان الگو به جامعه معرفی شده است یعنی ما هنوز نتوانستیم اون طور که باید و شاید این شخصیت بزرگ تاریخ اسلام  را معرفی کنیم و دین خود را به او ادا نمائیم.



امام جمعه لنده افزود: زندگی ۱۰ساله مشترک علی (ع) و فاطمه (س)برای مردم به ویژه جوانان تبیین نماییم شما میدانید انجا که گفتم خانواده فاطمی امروز و در عصره جنگ نرم دشمن به شدت دنبال این است که  که ریشه خانواده ها را بزند و  دنبال فروپاشی نظام خانواده هست..دنبال روابطی است غیر از ازواج بین افراد یک خانواده جاری باشه ...ازدواجی که مطابقه فرموده پیغمبر اسلام محبوب ترین کانونی است که پیش خداوند تبارک و تعالی  ارزش دارد امروز کانون خانواده در معرض خطر است.اصول فراوانی در زندگی علی و فاطمه وحود دارد..اصل احترام اصل گذشت و  فداکاری و....



وی اظهار کرد: این که در ایام فاطمیه صرفا دور هم جمع بشویم مثل بعضی ها و یک  روضه ای خوانده و گریه  شود بسنده کنیم و برویم این خوب است ضرورت هم دارد اما کافی نیست..هدف از بیان نام زهرا (س)و گرامی داشت ایام فاطمیه اینست که سیره و روش ان ها دست ما بیاید..یعنی از اصولی که در زندگی حضرت  علی و فاطمه (س) بود اصل معنویت در زندگی حضرت زهراست یعنی اگر معنویت بود گذشت میاد وفای به عهد میاد و...یعنی حاکمیت ارزش هاس اسلامی خانواده و به دنبالش جامعه..اصل معنویت یعنی اهمیت دادن به جنبه های غیر مادی..یکی از گرفتاری های امروز  بشر اینست که  عمده فکر ما رفته به سمت جنبه های مادی...



رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان لنده که به مناسبت ایام فاطمیه و به دعوت بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور در اجتماع دانشجویان حاضر شده بود عنوان کرد: تمام لحظات  عمر فاطمه(س) عبادت خدا بود. موقعی هم که کار منزل را انجام میداد عبادت بود چون وقتی نیت خدایی باشه همش جنبه خدایی پیدا میکنه..و خدا شاهده اگر  این اصولی که عرض کردم رعایت بشه هم سلامت جسم میاد هم سلامت اقتصاد میاد و هم افسردگی  از زندگی ما رخت خواهد بست.



ایشان در ادامه گفت:یکی از عوامل اصلی که خانواده ها را مورد تهدید قرار داده بی توجهی به اصل معنویت است.گاهی به زمین و زمان بد می گوییم  با مسیولین بد می کنیم خیلی از گرفتاری های ما  را ریشه در بی توجهی به نماز و انتظار می باشد.

امام جمعه لنده در پاین تصریح کرد :جوانی که به تعبیر مقام معظم رهبری بهار زندگیست، اگر در مسیر  عبادت خدا خرج شود مشکلات درست میشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: