« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۴۹
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱
یاسوج
معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه یاسوج گفت: همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی در دانشگاه یاسوج برگزار می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف به نقل از  روابط عمومی دانشگاه، دکتر فریبرز نیکدل در جمع خبرنگاران بیان داشت: فصل جدیدی از فعالیتهای فرهنگی و هنری در دانشگاه یاسوج آغاز شده است.

وی ادامه داد: یکی از سیاستها و رویکردهای جدید برنامه های فرهنگی در دانشگاه یاسوج تجلیل از شخصیتهای فرهنگی و هنری استان است که در دستور کار قرار گرفته است.

معاون فرهنگی دانشگاه یاسوج افزود: این برنامه‌ها، با برگزاری یادواره حسین پناهی هنرمند فقید هم استانی با حضور خانواده پناهی آغاز شده و با برگزاری و تجلیل از دیگر شخصیتهای استانی ادامه می یابد.

دکتر نیکدل بیان داشت: همچنین همایش عشایر و توسعه فرهنگ عمومی با حضور و تجلیل از عطا طاهری بویراحمدی نویسنده کتاب کوچ کوچ و همچنین خانم سیمین طاهری بویراحمدی اولین نویسنده زن استان روز شنبه 14 اسفند ساعت 12:30 در سالن شهید چمران این دانشگاه برگزار می‌شود.

این مسئول دانشگاهی به دیگر برنامه های برگزار شده در دانشگاه یاسوج اشاره کرد و گفت: برگزاری مناظره های دانشجویی، کرسی های آزاداندیشی، تریبون آزاد دانشجویی، کارگاههای آموزشی در رشته های مختلف، میزگردهای دانشجویی، پخش فیلم سینمایی در خوابگاههای دانشجویی و مسابقات قرآنی از مهمترین برنامه هایی است که از ابتدای شروع ترم تحصیلی بهمن در دانشگاه برگزار شده است.

 

دکتر نیکدل در پاسخ به سوالی درخصوص برنامه های سیاسی دانشگاه گفت: برنامه های دانشگاه یاسوج دانشجو محور هستند و در صورت تقاضای تشکل‌های دانشجویی و تصویب شورای نظارت، محدودیتی برای حضور چهره های سیاسی در دانشگاه وجود ندارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: