« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
یاسوج
بازدید از جاده در دست ساخت" پاتاوه-دهدشت"، افتتاح فاز دوم کارخانه سیمان مارگون، بازدید از شرکت سینره و حضور در نشست شورای اداری و فعالان اقتصادی از جمله برنامه‌‌های سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور به یاسوج بوده است
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف  از یاسوج، اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور،  ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور و محمدرضا نعمت‌زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت با هیئت همراه و مسئولان استانی از شرکت طبیعت زنده ( سینره ) یاسوج بازدید کردند.

میزان اشتغالزایی کارخانه سینره در سطح کشور حدود 800 نفر بوده که  از این تعداد حدود 300 نفر در شرکت سینره یاسوج مشغول به کار هستند.

بازدید از جاده در دست ساخت" پاتاوه-دهدشت"، افتتاح فاز دوم کارخانه سیمان مارگون، حضور در نشست شورای اداری و فعالان اقتصادی از دیگر برنامه‌‌های سفر یک روزه معاون اول رئیس جمهور به یاسوج بوده است.
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
انتشار یافته: ۱
احمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۲۸ - ۱۳۹۵/۱۲/۱۴
0
0
پروژه های دولت احمدی نژاد را هر روز افتتاح می کنید و بگید در 8 سال گذشته کشور را فلج کردند و حداقل یک ذره انصاف داشته باشید ..........
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: