« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۵
رئیس اداره منابع طبیعی لنده مطرح کرد؛
رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده از برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی در هفته منابع طبیعی خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ ذبیح الله محمدی در نشست با خبرنگاران و اصحاب رسانه  گفت: با توجه به اینکه 15 تا 21 اسفندماه به نام هفته منابع طبیعی نام گذاری شده است ، این اداره برنامه های مختلفی به مناسبت این ایام در سطح شهرستان لنده اجرا خواهد کرد.

محمدی افزود: هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان با هدف اشاعه فرهنگ منابع طبیعی و آبخیزداری و توجه هر چه بیشتر مردم و مسئولین به این منابع خدادادی و احیاء سنت حسنه درختکاری برگزار می شود.

وی از تشکیل ستاد هفته منابع طبیعی و آبخیزداری در شهرستان خبر داد و افزود: شعار هفته منابع طبیعی در سال جاری" همیار طبیعت باشیم" است که این نام به صورت کشوری انتخاب شده است.

مهندس محمدی  سپس به تشریح این برنامه ها پرداخت و افزود: دیدار با امام جمعه ؛  سخنرانی در نماز جمعه ،توزیع نهال در بین نمازگران در محل نماز جمعه ، نشست با اصحاب رسانه و خبرنگاران  ، برگزاری جلسه با حضور شورای اداری شهرستان در محل اداره منابع طبیعی ،حضور در برنامه صبحگاه مدارس ،  غرس نهال در سطح شهر و روستاها  از جمله این برنامه هاست.

گفتنی است در پایان این نشست از خبرنگاران و اصحاب رسانه تجلیل بعمل آمده و خبرنگاران نیز همراه با رئیس اداره منابع طبیعی شهرستان اقدام به کاشت دو اصله نهال در محوطه ی اداره منابع طبیعی نمودند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: