« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۶۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۶
فرماندار لنده در روز درختکاری عنوان کرد:
فرماندار شهرستان لنده از ادرات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی خواست تا خردادماه سال جاری نسبت به شناسایی و معرفی گیاهان دارویی و گونه های گیاهی این شهرستان اقدام نمایند.
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از لنده ؛ همزمان با فرا رسیدن روز درختکاری و منابع طبیعی، مراسمی تحت عنوان درختکاری با حضور فرماندار ، رئیس دادگستری ،  دادستان عمومی و انقلاب ؛روسای ادارات منابع طبیعی،راه وشهر سازی، شهرداری،بهزیستی، کمیته امداد ،جهاد کشاورزی ،آموزش و پرورش ،شبکه بهداشت و دیگر مسئولان اجرایی شهرستان  با سخنرانی رئیس اداره منابع طبیعی و  فرماندار لنده  و در ادامه با کاشت نمادین درخت توسط حاضرین برگزار شد.

 فرماندار لنده در این مراسم طی سخنانی گفت:توسعه پایدار همواره نیازمند حفظ منابع طبیعی و نگهداری طبیعت و محیط پیرامون بوده است و طبیعت احیا ء شده تأثیر مستقیمی بر روند توسعه یک منطقه دارد.

دارا کریمی نژاد افزود :شهرستان لنده  دارای پتانسیل های طبیعی و زمین های حاصل خیز و جاذبه های توریستی است و می تواند در زمینه انجیر یک قطب باشد  لذا  شناخت ظرفیت ها و استفاده بهینه از این پتانسیل ها می تواند منجر به توسعه درون زا و رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال و به تبع آن کاهش آسیب های اجتماعی از قبیل بیکاری اعتیاد  و … شود.

رئیس شورای اداری شهرستان لنده  از  ادارات منابع طبیعی و جهاد کشاورزی خواست  تا پایان خردادماه سال جاری نسبت به شناسایی و معرفی گیاهان دارویی و گونه های گیاهی این شهرستان و معرفی این گونه های گیاهی از طریق یک نمایشگاه و در نهایت جذب سرمایه گذار در این راستا اقدام نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: