« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۷۸
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۷
یک منبع عراقی امروز (یکشنبه)‌ گفت: در پی حمله داعش با موشک‌های حامل مواد شیمیایی به آخرین محله‌های شرق موصل، ده‌ها کودک به شدت آسیب دیدند.
به گزاش آوای رودکوف به نقل از خبرگزاری ایسنا: این منبع در مصاحبه با اسپوتنیک گفت: داعش با موشک‌های حامل مواد شیمیایی خطرناک منطقه الرشیدیه آخرین محله شرق موصل را هدف قرار داد که این حمله به آسیب دیدن شدید ده‌ها کودک انجامید.

این منبع گفت: این حملات با چهار موشک صورت گرفت که داعش از آخرین مقر خود در سمت غرب موصل به منطقه مذکور شلیک کرده بود و این چهارمین حمله شیمیایی داعش است که غیرنظامیان و نیروهای عراقی در حال پیشروی در درگیری‌های آزادسازی را هدف قرار دادند.

وی گفت: به نظر می‌رسد مواد استفاده شده در موشک‌ها این بار بسیار خطرناک‌تر از موارد قبلی بوده باشد، چراکه آثار آن کاملا بر روی بدن‌های کودکان نمایان شده است و ممکن است که سلاح شیمیایی پیشرفته‌ای بوده باشد.

این منبع با بیان اینکه پیش‌بینی نمی‌کند گازهای همراه با این موشک‌ها کلر یا خردل بوده باشد، پیش‌بینی کرد که از مواد شیمیایی خطرناک دیگری استفاده شده باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: