« آواي رودکوف» خود را به اخلاق حرفه‌اي روزنامه‌نگاري پايبند مي‌داند و مبناي فعاليت اين سايت بر سه اصل « بيطرفي » ، «دقت » و « انصاف » استوار است.

      
کد خبر: ۱۷۱۸۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۶
یاسوج
شهرداری یاسوج در راستای استفاده شهروندان و مسافران از حداکثر ظرفیت معابر شهری در ایام نوروز، انجام هر گونه حفاری را از تاریخ پانزدهم اسفند ماه سالجاری لغایت پانزدهم فروردین ماه سال آینده ممنوع کرد
به گزارش پایگاه خبری آوای رودکوف از یاسوج، رئیس ستاد استقبال از بهار شهرداری یاسوج  در جمع مدیران حوزه شهری یاسوج اظهار داشت: از 15 اسفندماه امسال تا 15 فروردین 96 صدور مجوز هرگونه حفاری ممنوع بوده و با متخلفان از این اقدام برابر قانون برخورد می‌شود.

عزیزالله دهنوی اظهار داشت: در همین راستا دستگاه‌های خدمات رسان باید تا 10 روز دیگر نسبت به ترمیم حفاری‌های انجام شده در سطح شهر اقدام کنند.

دهنوی ادامه داد: به منظور رفاه شهروندان و میهمانان نوروزی تسهیل آمد و شد و ایمن سازی، برطرف کردن آلودگی‌های ایجاد شده از دستگاه‌های خدمات رسان خواسته شده تا نسبت به ترمیم آسفالت و لکه گیری محل‌های حفاری تا قبل از سال اقدام کنند.

رئیس ستاد استقبال از بهار شهرداری یاسوج گفت: کنده کاری و حفاری‌ خیابان‌ها از سوی شرکت‌های خدمات رسان در یاسوج از جمله مشکلاتی بوده که شهروندان با آن روبه‌رو هستند.

دهنوی افزود: این اقدام شرکت‌های خدمات رسان سبب می‌شود که خیابان‌های شهر وضعیت نامطلوب را برای تردد مسافران نوروزی داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه کنده کاری و حفاری‌های نامناسب موجب مخدوش کردن چهره و سیمای شهر، بروز تصادفات و اختلال در تردد شهروندان می‌شود تصریح کرد: ترمیم این حفاری‌ها علاوه بر کاهش تصادفات و خسارت به خودروها سبب روان سازی ترافیک و تسهیل در تردد می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
* نظر: